    From: "Papa 5murpfs" <komórowski@bober.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.rec.dom
    Subject: Re: Dom za 20 000 zł
    Date: Mon, 27 Sep 2010 22:53:13 +0200

    Órzytkownik "Jan Werbiński" napisał:
    > W praktyce taka możliwość jest prawie zawsze.

    może i masz rację, pewnie kożystałeś to wiesz, ale ja jakoś marnie widzę
    podłączanie węza z wodą o ściekami do jakiegoś bloku, bo nawet jak pozwolą i
    nikt ci tego po nocy po pijaku nie popszecina, to zimą trudno żeby to nie
    pszymarzło:O)

    > Bez wody człowiek może żyć krótko. Ja pisałem o długotrwałym radzeniu
    > sobie.

    że co, brałeś na miesięczną wyprawę w gury pod namiot butelkę wody do picia
    i dwie do mycia i byłeś zadowolony?:O)

    > Mycie i pranie można robić w łaźniach i pralniach. Domek z linku ma
    > prysznic. Ma też podłączenie do wody i kanalizy po znajomości.

    pewnie w jakimś cywilizowanym kraju tak, w takich stanach to na każdym
    zadupiu jest coś takiego, ale u nas prawie nie uśfiatczysz:O)
    a nawet jeśli to na dłuższa metę takie popylanie do domy z łażni po kompieli
    godzinę pszez miasto to trochę nieżyciowe:O)

    > Wodę lejesz ze szlaufa, a ścieki do kratki. Przez jakiś czas się nie
    > zorientują. ;-)

    acha, a wiec o takie radzenie sobie tobie chodziło:O)
    na dłuższą metę dojdą po zapachu, na chwilę da rade:O)