  • Data: 2018-02-16 18:28:57
    Temat: Re: Dom ze złota ;)
    Od: "Bob Budowniczy" <P...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witajcie. Było ostatnio kilka wątków o domach z kontenerów. Tak
    > przypadkiem znalazłem stronę firmy produkującej domy mobilne:
    > http://larkfactory.com/domy-mobilne
    > Zauważyłem, że liczą sobie za takiego "holendra" około 150 tys. zł.
    > Zainstalowali tam armaturę ze złota?
    > Jest coś, co uzasadnia taką cenę? -- Pozdrawiam. Adam

    Jak by ci to wytłumaczyć, bo to wygląda tak że pewnie już do tego interesu
    dorwały się nasze pseudo byznesmeny śmierdzące czosnkiem i cebulą, stąd taka
    cena a złota tam na pewno nie ma :)
    Te domki są warte 20-30 tyś i kiedyś tyle kosztowały.
    Podobnie sprawa wygląda z materiałami budowlanymi, blacha, papa, czy deska,
    kosztuje tyle samo co ceramika
    Jeszcze trochę jam,a w ziemi będzie tyle kosztowała.