  • Data: 2017-01-10 22:45:15
    Temat: Re: Domofon/intercom SIP
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 2017-01-10 22:19, Kris wrote:
    > Na tych asterixach to się nie znam ale zastanawiam się po kiego podłączać domofon
    pod coś więcej jak słuchawka koło ulubionego fotela?
    > Ktoś chce wejść do chaty to dzwoni na domofon-jestem to odbieram i ew wpuszczam,
    nie ma mnie to i nie ma tematu
    > Po kiego coś więcej?

    Mamy dość rozległy dom i jedna słuchawka od domofonu nie załatwia sprawy.

    Ponieważ w kluczowych miejscach są słuchawki (dect) podłączone do bazy,
    która potrafi zalogować się do asteriska to pasowałoby mi w ten sposób
    dowiedzieć się, że ktoś dobija się do furtki.

    Na razie zrobiłem obejście przy użyciu kamery gapiącej się na furtkę i
    dzwoniącej do słuchawek jak ktoś/coś stanie przed furtką. Ale umówmy się
    że jest to nieco przekombinowany sposób realizacji dzwonka do drzwi ;-)

    No i ani nie załatwia komunikacji pomiędzy dobijającym się i
    domownikiem, ani nie pozwala na zdalne otwarcie furtki.

    Piotrek