eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieDomofon z interkomem wewnętrznym, a czytnik kart przy bramce › Re: Domofon z interkomem wewnętrznym, a czytnik kart przy bramce
    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Domofon z interkomem wewnętrznym, a czytnik kart przy bramce
    Date: Tue, 09 Jun 2015 23:46:24 +0200
    <mkt3v4$o8m$1@node2.news.atman.pl> <mkt498$rmb$1@dont-email.me>
    <mkt51p$8vv$1@node1.news.atman.pl> <mkt5s5$22c$1@dont-email.me>
    <mkud40$gns$1@node1.news.atman.pl> <mkui6d$65q$1@dont-email.me>
    <ml45j8$m7n$1@node2.news.atman.pl> <ml46mf$l0l$1@dont-email.me>
    <ml47ah$np5$1@node2.news.atman.pl> <ml480a$q70$1@dont-email.me>
    <ml48le$p6q$1@node2.news.atman.pl> <ml4a35$32t$1@dont-email.me>
    <ml4al2$r3n$1@node2.news.atman.pl> <ml4ck2$drg$1@dont-email.me>
    <ml51uo$k6v$1@node2.news.atman.pl> <ml52e0$83f$1@dont-email.me>
    <ml6an4$sjr$1@node2.news.atman.pl> <ml6k7i$rva$1@dont-email.me>
    <ml6st8$fq4$1@node2.news.atman.pl> <ml74du$t56$1@dont-email.me>

    W dniu 2015-06-09 o 18:31, masti pisze:

    > "i podejrzewam, ze gdybys" twierdzisz, ze to nie jest sądem, tezą i
    > domniemaniem?

    Nie przypisuj mi zamiarow cytujac synonimy slowa. Zaczales od wdawania
    sadow. Ja takich nie wydaje. Czepiajac sie slowek kolejny raz chcesz
    sprowadzic dyskusje do nieistniejacych zamiarow.

    > tak samo jak ty wydumałeś sobie latających po aborcję zamiast środka
    > antykoncepcyjnego, zresztą też przez KK zakazanego. Pewnie tacy są i co
    > z tego?

    Siegnij do statystyk Budynia i nie przedstawiaj odsetkowych zdarzen jako
    reprezentacje a dojdziesz do prawdy.

    ja-o-umorzeniu-sledztwa-w-sprawie-prof-Chazana,wid,1
    7502814,wiadomosc.html?ticaid=11503a

    > tym bardziej pokazują, że nie odróżniasz faktów od dowodów

    Widzisz jak tu dyskutowac? Fakty sa inne, nie ma dowodow to znaczy, ze
    jest winny, bo to tylko brak dowodow. No zlituj sie i trzymaj pion. Tam
    byla opinia bieglych z wroclawskiej Akademii Medycznej. Stwierdzili, ze
    nie bylo zagrozenia zycia dla matki a sama ciaza byla prowadzona prawidlowo.

    > ponieważ zakaz zabijania ma podłoże filozoficzne.
    > Nie mówiąc już o tym, że naraz nie obowiązuje, żołnierzy, katów czy
    > policjantów

    Eeee tam. Chyba Ci sie plyta zaciela.

    > skoro swoją wiedzę o aborcji czerpiesz z fałsywych zdjęć wywieszanych
    > przez kościelne grupy antyaborcyjne to tylko pokazujesz swoje
    > niedouczenie

    I uwazasz, ze koniecznie potrzebuje sie douczyc z zabijania
    nienarodzonych by miec poglad na temat zycia i smierci? To cos zmienia,
    ze można dac zastrzyk zamiast wysysac mozg? Wcale nie chce wiedziec jak
    to sie robi, po co mi to? Smierc to smierc.
    W innym poscie pisalismy o zlodzieju ktory nie jest zlodziejem jak
    podpieprzy komus piec dych. Dla mnie to zlodziej. Dla Ciebie nie?

    Pozdro.. TK