eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieDomofon z interkomem wewnętrznym, a czytnik kart przy bramce › Re: Domofon z interkomem wewnętrznym, a czytnik kart przy bramce
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Tue, 9 Jun 2015 23:12:58 -0700 (PDT)
    <mkt3v4$o8m$1@node2.news.atman.pl> <mkt498$rmb$1@dont-email.me>
    <mkt51p$8vv$1@node1.news.atman.pl> <mkt5s5$22c$1@dont-email.me>
    <mkud40$gns$1@node1.news.atman.pl> <mkui6d$65q$1@dont-email.me>
    <ml45j8$m7n$1@node2.news.atman.pl> <ml46mf$l0l$1@dont-email.me>
    <ml47ah$np5$1@node2.news.atman.pl> <ml480a$q70$1@dont-email.me>
    <ml48le$p6q$1@node2.news.atman.pl> <ml4a35$32t$1@dont-email.me>
    <ml4al2$r3n$1@node2.news.atman.pl> <ml4ck2$drg$1@dont-email.me>
    <ml51uo$k6v$1@node2.news.atman.pl> <ml52e0$83f$1@dont-email.me>
    <ml6an4$sjr$1@node2.news.atman.pl> <ml6k7i$rva$1@dont-email.me>
    <ml6st8$fq4$1@node2.news.atman.pl> <ml74du$t56$1@dont-email.me>
    <ml7mrf$a1g$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: Domofon z interkomem wewnętrznym, a czytnik kart przy bramce
    From: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 9 czerwca 2015 23:46:25 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Eeee tam. Chyba Ci sie plyta zaciela.

    Maniek spróbuj go troche zrozumiec - on nic nie rozumie :) Masti - zakaz zabijania ma
    oczywiscie podloze filozoficzne, a w praktyce jest mechanizmem ochrony spoleczenstwa.
    Zakaz zabijania to nie te dwa słowa - to jest pewien system ochrony zycia i
    potwierdzenie prawa do zycia (dla jasnosci bo nie wiem co wymyslisz: dla zycia
    ludzi). Zatem zeby spoleczenstwo moglo w spokoju sie rozwijac nalezy zapewnic
    przestrzeganie owych praw. Trzeba miec wojsko dla obrony przed obcymi, trzeba miec
    policje i ewentualnie kata jako prewencje. I te grupy sa wyposazone w prawo do
    zabijania - ale to jest prawo do karania za zamach na życie.
    A im bardziej sa sprawni to tym silniejszy jest mechanizm prewencji i tym mniejsza
    ilosc ofiar po stronie sprawcow oraz w konsekwencji aparatu sprawiedliwosci.
    Nikt nie twierdzi ze ilosc zamordowanych bedzie rowna zeru, ale sprawne wojsko,
    policja i kat zapewnia to minimum ofiar.

    b.