eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieDomofon z interkomem wewnętrznym, a czytnik kart przy bramce › Re: Domofon z interkomem wewnętrznym, a czytnik kart przy bramce
    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Domofon z interkomem wewnętrznym, a czytnik kart przy bramce
    Date: Wed, 10 Jun 2015 09:09:45 +0200
    <mks474$ghm$1@dont-email.me> <mks752$8fr$1@node1.news.atman.pl>
    <mksto5$g3$1@dont-email.me> <mkt3v4$o8m$1@node2.news.atman.pl>
    <mkt498$rmb$1@dont-email.me> <mkt51p$8vv$1@node1.news.atman.pl>
    <mkt5s5$22c$1@dont-email.me> <mkud40$gns$1@node1.news.atman.pl>
    <mkui6d$65q$1@dont-email.me> <ml45j8$m7n$1@node2.news.atman.pl>
    <ml46mf$l0l$1@dont-email.me> <ml47ah$np5$1@node2.news.atman.pl>
    <ml480a$q70$1@dont-email.me> <ml48le$p6q$1@node2.news.atman.pl>
    <ml4a35$32t$1@dont-email.me>
    <5...@g...com>
    <ml4pmu$5om$1@dont-email.me>
    <4...@g...com>
    <ml68rr$k1h$1@dont-email.me>
    <b...@g...com>
    <ml6k0i$r1s$1@dont-email.me>
    <7...@g...com>
    <ml6oug$8pa$1@node1.news.atman.pl>
    <8...@g...com>

    dyskusyjnych:89a8d206-d334-4dc2-8116-88c21e9c5def@go
    oglegroups.com...

    > ano aby uzasadnic aborcje metodą nie-wprost. Kosciół zakazuje aborcji +
    > kosciol jest zły--->aborcja jest dobra.

    Aha :-) Tak właśnie podejrzewałem że to jakaś logika rodem z przedszkola.

    > w czasach
    > Na pewnym uproszczonym poziomie myslenia czy emocji to moze byc skuteczne.

    Ale to musi być bardzo uproszczony poziom bo KK ( i inne kościoły)
    zabraniają też np. kradzieży, czy kłamstwa, a już kilkuletnie dziecko
    przekonuje się że to jest złe.

    > dla ikki ta oddzielnosc bytów jest nieprzekonujaca

    Wystarczy zadać sobie proste pytanie "kiedy"? Co takiego dzieje się między
    100 a 101 dniem ciąży że nagle staje się człowiek? A może między 200 a 201?
    Jest tylko jeden moment w którym cos się zmienia i to jest moment
    zapłodnienia - wtedy powstaje nowe życie. Jak ktoś tego nie rozumie to
    znaczy że powinien wrócić do podstawówki na lekcje biologii.

    > No własnie -nie da sie przebic w publicznej dyskusji ze to nie jest jej
    > ciało.
    > Noga jest, nerka jest a kilogram bakterii ktore mamy w sobie, tasiemiec i
    > inny czlowiek -nie.

    Osobiście nie znam nikogo kto by tak twierdził, a w debacie publicznej z
    rzadka jakieś wojujące feministki. To raczej niedojrzałe gimnazjalistki
    powtarzają takie bzdury w sieci ale z tego na szczęście wyrastają.

    > W przyjeciu dziecka bierze udzial, jesli placi za aborcje tez. Natomiast
    > gdy dziecko pojawia sie po zakrapianej imprezie to faktycznie matka sama
    > zostaje

    Nie ma znaczenia czy dziecko zostało poczęte w łóżku czy na imprezie oboje
    mają takie same prawa i takie same obowiązki.

    > - jakiejs metody pomocy jej i dziecku nalezy szukac.

    Jak zostanie porzucona to oczywiście tak i to w miarę działa. Znam osobiście
    dwie samotne matki. Jedną z przypadku (chłopak ją rzucił) a druga z głupoty
    (spała z każdym kto się nawinął). Obie uzyskały pomoc i obie sobie
    poradziły. Pierwsza nawet z dzieckiem "na ręku" skończyła studia.

    Tyle że piszę to przez pryzmat Zabrza pewnie w małych miejscowościach może
    być z tym gorzej. Choć z drugiej strony np. na wsiach problem nie istnieje -
    kobietę owszem można porzucić ale na dziecko płacić trzeba bo jak nie to
    sąsiedzi żyć nie dadzą.

    Pozdrawiam
    Ergie