eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieDomofon z interkomem wewnętrznym, a czytnik kart przy bramce › Re: Domofon z interkomem wewnętrznym, a czytnik kart przy bramce
    From: masti <g...@t...hell>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Domofon z interkomem wewnętrznym, a czytnik kart przy bramce
    Date: Wed, 10 Jun 2015 09:34:21 +0000 (UTC)
    <mkt498$rmb$1@dont-email.me> <mkt51p$8vv$1@node1.news.atman.pl>
    <mkt5s5$22c$1@dont-email.me> <mkud40$gns$1@node1.news.atman.pl>
    <mkui6d$65q$1@dont-email.me> <ml45j8$m7n$1@node2.news.atman.pl>
    <ml46mf$l0l$1@dont-email.me> <ml47ah$np5$1@node2.news.atman.pl>
    <ml480a$q70$1@dont-email.me> <ml48le$p6q$1@node2.news.atman.pl>
    <ml4a35$32t$1@dont-email.me> <ml4al2$r3n$1@node2.news.atman.pl>
    <ml4ck2$drg$1@dont-email.me> <ml51uo$k6v$1@node2.news.atman.pl>
    <ml52e0$83f$1@dont-email.me> <ml6an4$sjr$1@node2.news.atman.pl>
    <ml6k7i$rva$1@dont-email.me> <ml6st8$fq4$1@node2.news.atman.pl>
    <ml74du$t56$1@dont-email.me> <ml7mrf$a1g$1@node1.news.atman.pl>

    Maniek4 wrote:

    > Nie przypisuj mi zamiarow cytujac synonimy slowa.

    przypisuję Ci zamiary cytując twoje słowa? Ciekawe.

    > Zaczales od wdawania
    > sadow. Ja takich nie wydaje. Czepiajac sie slowek kolejny raz chcesz
    > sprowadzic dyskusje do nieistniejacych zamiarow.

    > Siegnij do statystyk Budynia i nie przedstawiaj odsetkowych zdarzen jako
    > reprezentacje a dojdziesz do prawdy.

    ja-o-umorzeniu-sledztwa-w-sprawie-prof-Chazana,wid,1
    7502814,wiadomosc.html?ticaid=11503a

    > Widzisz jak tu dyskutowac? Fakty sa inne, nie ma dowodow to znaczy, ze
    > jest winny, bo to tylko brak dowodow. No zlituj sie i trzymaj pion. Tam
    > byla opinia bieglych z wroclawskiej Akademii Medycznej. Stwierdzili, ze
    > nie bylo zagrozenia zycia dla matki a sama ciaza byla prowadzona prawidlowo.

    > Eeee tam. Chyba Ci sie plyta zaciela.

    nie. Usiłuję uzyskać od Ciebie odpowiedź na proste pytanie jak doszedłeś
    do relatywizacji aborcja vs żołnierz czy kat

    > I uwazasz, ze koniecznie potrzebuje sie douczyc z zabijania
    > nienarodzonych by miec poglad na temat zycia i smierci? To cos zmienia,
    > ze można dac zastrzyk zamiast wysysac mozg? Wcale nie chce wiedziec jak
    > to sie robi, po co mi to? Smierc to smierc.

    no właśnie. Chyba, żę to żołnierz czy kat to wtedy już może ją zadawać?

    > W innym poscie pisalismy o zlodzieju ktory nie jest zlodziejem jak
    > podpieprzy komus piec dych. Dla mnie to zlodziej. Dla Ciebie nie?

    dla mnie jest.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?