    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Dostalem fuckture za gaz
    Date: Tue, 21 Feb 2017 12:36:46 +0100

    W dniu 2017-02-21 o 11:51, Kris pisze:

    > To fakty.
    > Pisałeś że tej zimy minus20 u ciebie

    Bylo, bylo. Gdzies przy rzekach w dolinie podobno i -28 bywalo nad
    ranem. Mniejsza o rekordy, ale tak -10 to u mnie na miekko bylo przez
    dluzszy czas. W sumie zima super. Mimo niskiej temperatury nie bylo az
    tak zimno. Wiatr nie byl upierdliwy, troche slonca, sporo sniegu.
    Mogloby tak co rok.

    > U mnie więcej jak minus 10 termometr tej zimy nie pokazał. 8-9 na minusie to przez
    dosłownie kilka dni w styczniu było.

    Za to u Was wieje. Ty pewnie nawet o tym nie wiesz. Ale w nadmorskim
    miescie nawet blisko 30C odczuwam wiatr. Ze dwa dni mija zanim przestane
    to zauwazac. Jak siade pod domem i cala droge nad morze zrobie z jednym
    postojem i po tych kilku godzinach wysiade nad morzem, to mimo temp.
    powyzej 25C az chce sie zalozyc cienka kurtke.

    Pozdro.. TK