    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Dostalem fuckture za gaz
    Date: Tue, 21 Feb 2017 12:40:42 +0100

    W dniu 2017-02-21 o 12:11, Kris pisze:

    > Nie wiem jak u Was teraz ale ja w sobote kretowiska już rozgarniałem. Zeszłej
    soboty próbowałem to jeszcze zamarznięte były, ubiegłej soboty już się ładnie usunąć
    dały. Trawnik więc wyrównany teraz piłka po stronie kreta.

    Ja sie juz poddalem. Chu glupi wygral ze mna. Na poczatku lata pasami
    odkrywam darn i klade siatke. Inaczej to nie ma sensu. Jakies pastylki
    po stopare zyli na zagazowanie chu..a. Siatka i zapomniec.

    Pozdro.. TK