  • Data: 2018-09-21 11:46:04
    Temat: Re: Drewno kominkowe
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 21 września 2018 10:17:49 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:
    > W związku z chorymi cenami drewna opałowego (buk 220-250, brzoza 190-220,
    > grab ponad 250) rzucam piątkowy temat: które z pozostałych - tańszych -
    > gatunków drewna sprawdzają się w kominku? Nie pytam o iglaste, bo tu
    > wszystko wiadomo.

    W nadleśnictwie pytałeś? Tylko się nie wystrasz cen na pierwszy rzut oka bo z 1m3
    drewna z nadleśnictwa handlarze robią 2m3 dla klienta;)

    A brykiet się nie nada:

    W casto od 7,50zł za 10kg, w Bricomarache widziałem podobnie
    https://www.castorama.pl/produkty/instalacja/instala
    cje-kominkowe/materialy-opalowe.html?&gclid=Cj0KCQjw
    rZLdBRCmARIsAFBZllFuS_bPeILK5nKUvftD2wk65Dm7bFW6cSzB
    g6z6Hccr5uvPiJwfcREaArijEALw_wcB