    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Tue, 22 Aug 2023 04:58:14 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Drzewo sąsiada napiera na budynek
    From: a a <m...@g...com>

    On Tuesday, 22 August 2023 at 12:27:13 UTC+2, Mateusz Bogusz wrote:
    > Ciotka przyszła do mnie z problemem.
    >
    > Ma chatkę-puchatkę ~40m2 (całoroczną), ale stojącą ~60cm od ogrodzenia.
    > Po drugiej stronie ogrodzenia (u sąsiada) jest ~30-letni dąbek i jego
    > korzenie "weszły do domu" - pękłą płytka, a pod płytką znaleziono korzeń
    > który się (najwyraźniej) rozpycha. Od strony ogrodzenia na ~10cm nad
    > ziemią pęknięta jest ściana - co pod spodem, to nie wiem.
    >
    > Ciotka przyszła, że już dwa lata temu o tym zagadała do sąsiada ale "nie
    > mamy teraz pieniędzy" i w ogóle od tamtej pory jej unikają.
    >
    > Była w UM, ale odprawili ją na policję. Tam jej powiedzieli że sprawa
> [...]

    No i 2 lata nic nie robiłeś, boś niekumaty, niekumaty

    Niektóre osobniki tak mają.,

    wczoraj karetka chciała potrącić sąsiada na przejściu.
    On przechodzi, a karetka wjeżdżą na przejście prawoskrętem i go spycha

    Wydarł sie na kierowcę, że ma się zatrzymać przed przejściem., gdy ktoś przechodzi.
    On wyskoczył z kabiny, nie iem, czy chciał się bić

    I mu sąsiad tłumaczy, że obowiążują przepisy kodeksu ruchu drogowego.

    A Zenek z karetki mówi, że kodeksy obowiązuja w Wawie, a jego nie dotyczą, bo on sam
    decyduje.

    I jeszcze baba karetce go wspiera, że nie musi się zatrzymywać przed przejściem, gdy
    ktoś przechodzi.

    Potem chciał sąsiada obrazić, to powiedział, że ma siwe włosy, a na to sąsiad
    odpowiedział, że lepsze siwe niż łysa pała

    Z jego zachowania wynika, że był pod wplywem środków odurzających.

    I sąsiada nie potrącił, to potrąci kogoś innego.

    Minister zdrowia był dyletantem, ekonomem , bez wykształcenia medycznego, to zapuścił
    slużbę zdrowia i gabinety wypisywały po milionie recept rocznie
    i promował wadliwą szczepionkę Astra Zeneca, wyprodukowaną przez Billa Niebieski
    Ekran, z osocza zarażonych Hindusów.

    Zachód zakazał Astra Zeneki, bo wywoływała paraliże i zaprzepice
    , ale minister ją nadal promował

    Dzisiaj zostaniesz potrącony przez karetke na przejściu, bo za kierownicą dureń na
    psychotropach.

    Polska to jest patologia do kwadratu.
    Nikt za nic nie odpowiada