  • Data: 2023-08-22 14:34:18
    Temat: Re: Drzewo sąsiada napiera na budynek
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wtorek, 22 sierpnia 2023 o 13:08:02 UTC+2 Cavallino napisał(a):
> [...]
    ;)
    > Fizyka wyklucza.
    > Jeśli już to poleciałoby w drugą stronę.

    fizyka tu oczywiście "działa", ale do obliczeń brakuje wielu danych ;) np. głębokość
    ukorzenienia, siła i kierunek wiatru, powierzchnia przekroju drzewa :)

    U mnie świerk (nie podcinany...) sam się zwalił, tak, że z jednej strony wyrwało
    korzenie z ziemi, z drugiej się zagięły.
    W tym przypadku jeśli dobrze dmuchnie od strony sąsiada to też może je wyrwać (nikt
    nie da gwarancji, że nie...), a wtedy to nawet problem z odszkodowaniem będzie, bo
    "sami podcieliście, to macie..."