    From: "Tomek" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Drzwi przesuwne - szklane
    Date: Fri, 13 Aug 2010 13:58:30 +0200

    > 1400 mm. Może Ktoś instalował u siebie podobne /i lub szersze węższe/ i
    > mógłby podzielić się uwagami:
    > - jaki system wybrać /firma, cena/
    > - jakie szkło /grubość, firma/
    > - montaż /osobisty czy za pośrednictwem fachowca/???

    Instalowałem u siebie suwankę na profilach weka wzmacnianych
    samą instalacje wykonała firma, która zajmuje się tylko instalacjami,
    (naprawdę świetni fachowcy)
    cały dom zrobili w 6 godzin 13 okien, suwnake robili w inny dzień
    posadzek nie miałem, a na suwance 0,5cm zostało mi regulacji, dlatego
    musieli naniesc poziom od schodów

    zajęło to 3 osobom 3godziny włacznie z regulacją, dostali nie wyregulowane
    z produkcji.
    szybę brałem P2.
    Drzwi chyba ze 200kg ważyły albo więcej.
    aby je zamontować wyciągali szybę.

    Całe szczęście, że montowała firma wyspecjalizowana bo byłyby jaja.

    jedyne miejsce gdzie mogą się włamać do mnie to przez oko tarasowe, a włamań
    jest sporo w okolicy
    i to przez zwykle balkonowe drzwi 90%, dlatego zdecydowałem się na suwankę z
    szybą zbrojoną.
    roleta z silnikiem nice na pilota + suwanka z klamka na zamek to koszt ok 4k
    szeroka na ok 2m