  • Data: 2017-10-24 21:58:19
    Temat: Re: Drzwi wejściowe - wybór materiału
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam!
    > Będę adwokatem:To nie jest dom,drzwi drzwi wejściowe nie muszą być(szczegóły
    pomijamy) ciepłochronne, ale muszą bronić wejścia-jako pierwsza i jedyna linia
    obrony.(balkon pomijamy)
    > To jest dom, w którym jest kilka sposobów wejścia.Mam piękne i kosztowne
    drzwi.Napewno złodziej to doceni i ich nie uszkodzi.
    > Tym bardziej, że mam jeszcze dwie pary drzwi balkonowych- w tym od podwórka, na
    które nikt nie patrzy- i sześcioro okien- też łatwy dostęp.Prywatnie, to mam również
    drzwi garażowe zamknięte klamką( bo tak wygodnie) i dwoje okien piwnicznych-
    niewidocznych, bo są pod poziomem gruntu.Ale latem ciągle uchylonych, bo przeciąg w
    piwnicy potrzebny.
    > Moje zdanie: drzwi są po to, żeby je podziwiał właściciel, a jeszcze bardziej
    goście.
    > A złodziej i tak da sobie radę.

    Dobra, bo nikt nie zrozumiał. Pete będzie miał jak wejść do środka, czy
    będzie kominem wskakiwał w razie czego?

    Bo to chodzi o to samo, co z bramą garażową z napędem w wolnostojącym
    garażu bez drzwi (dla niekumatych; nie podniesiesz płaszczka jeżeli
    silnik jest zasprzęglony nawet jak odetniesz zasilanie, a wysprzęglić da
    się tylko mechanicznie w bezpośrednim kontakcie).

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz