    From: Fantomas <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Drzwi wewnętrzne
    Date: Fri, 4 Sep 2009 03:53:00 -0700 (PDT)

    On 3 Wrz, 20:12, RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl> wrote:
    > Bezczelnie podepnę się pod wątek...
    > Do domu potrzebuje 9szt drzwi z ościeżnicami. Na drzwi jakie sobie
    > wymarzyłem mnie teraz nie stać.
    > W związku z tym szukam rozwiązań tańszych.
    > W oko wpadły mi drzwi Classen model TETTYDA.
    > Macie jakieś doświadczenia z tymi drzwiami?

    Tak ja mam doświadczenie z tymi drzwiami. W zeszłym roku sam
    zamontowałem u siebie 7 sztuk ( 2 rodzaje i z szybkami i z tymi
    listwami aluminiowymi) razem z ościeżnicami New Arcus. Uważam że w tej
    grupie cenowej drzwi bardzo dobre. Z montażem "trochę" się
    napracowałem. Efekt końcowy mi to wynagrodził. Ten model Tetyda z
    ościeżnicami New arcus prezentuje się bardzo efektownie, wyglądają
    jakby wrośnięte w ścianę:) Na każdym odwiedzającym robią spore
    wrażenie. Jakbyś chciał jakieś szczegóły to pytaj.