  • 1. Data: 2009-09-03 13:08:33
    Temat: Drzwi wewnętrzne
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    Co sądzicie o drzwiach DRE ??

    Model Idea i Clasic

    Ariusz

  • 2. Data: 2009-09-03 16:39:02
    Temat: Re: Drzwi wewnętrzne
    Od: "Lookasz" <l...@p...cutit.fm>

    > Co sądzicie o drzwiach DRE ??
    >
    > Model Idea i Clasic

    a czego po nich oczekujesz i gdzie mają być użytkowane??

    pozdr

  • 3. Data: 2009-09-03 17:09:11
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    Ariusz pisze:
    > Co sądzicie o drzwiach DRE ??
    >
    > Model Idea i Clasic
    >
    > Ariusz
    ja mam juz 4 lata
    jak za te cenę do polecam
    wyglądają ładnie, są solidne (ręką nie przebijesz)
    a to ze nie są z litego drzewa?
    po to jest rozwój techniki zeby z niego korzystać

    i z góry uprzedzam nie dam się wciągnąć w polemikę ze prawdziwe drewno
    ma swój klimat.

    Michał

  • 4. Data: 2009-09-03 18:12:14
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    Bezczelnie podepnę się pod wątek...
    Do domu potrzebuje 9szt drzwi z ościeżnicami. Na drzwi jakie sobie
    wymarzyłem mnie teraz nie stać.
    W związku z tym szukam rozwiązań tańszych.
    W oko wpadły mi drzwi Classen model TETTYDA.
    Macie jakieś doświadczenia z tymi drzwiami?

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 5. Data: 2009-09-03 18:26:44
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Użytkownik "RudeBoy" <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > W związku z tym szukam rozwiązań tańszych.
    > W oko wpadły mi drzwi Classen model TETTYDA.
    > Macie jakieś doświadczenia z tymi drzwiami?

    Drzwi całkiem ładne i już miałem je kupić, ale znalazłem coś za te same pieniądze a o
    klasę lepsze wykonanie (wszystie rogi wyoblone i bez połączeń okleiny) - Invado
    Aquarius

  • 6. Data: 2009-09-03 18:31:32
    Od: "Krzysiek" <j...@g...pl>

    > Drzwi całkiem ładne i już miałem je kupić, ale znalazłem coś za te same
    > pieniądze a o klasę lepsze wykonanie (wszystie rogi wyoblone i bez
    > połączeń okleiny) - Invado Aquarius

    Też chciałem kupić Invado, ale w kilku miejscach postraszyli mnie stosunkowo
    częstymi reklamacjami. W końcu kupiłem PolSkone. Jak dla mnie podobna półka
    jakościowa, nieco wyższa cenowa, ale ?podobno? reklamacje na PolSkone
    stosunkowo rzadko się zdarzają.
    Pozdr.
    Krzysiek

  • 7. Data: 2009-09-03 18:36:58
    Temat: Re: Drzwi wewnetrzne
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Uzytkownik "Krzysiek" <j...@g...pl> napisal w wiadomosci

    > Te? chcia?em kupiae Invado, ale w kilku miejscach postraszyli mnie stosunkowo
    > czestymi reklamacjami. W koncu kupi?em PolSkone. Jak dla mnie podobna pó?ka
    > jako?ciowa, nieco wy?sza cenowa, ale ?podobno? reklamacje na PolSkone
    > stosunkowo rzadko sie zdarzaj?.
    > Pozdr.
    > Krzysiek

    A co sie w nich psuje ??

  • 8. Data: 2009-09-03 19:34:02
    Od: "Krzysiek" <j...@g...pl>

    > A co sie w nich psuje ??

    Pojecia nie mam. Gosc który sprzedaje drzwi na Allegro (f-ma Szach z
    Elblaga) powiedzial mi, ze wycofal sie z Invado ze wzgledu na reklamacje.
    Firma u której kupilem, sprzedaje oba rodzaje. Przyznali, ze na Invado maja
    reklamacje, a na PolSkone praktycznie brak. Poniewaz kupuje wysylkowo, wiec
    odpuscilem Invado. Troche mi zal, bo kolorystyka niezla.
    Pozdr.
    Krzysiek

  • 9. Data: 2009-09-03 20:58:43
    Od: "Szumek" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > maja reklamacje, a na PolSkone praktycznie brak. Poniewaz kupuje
    > wysylkowo, wiec odpuscilem Invado. Troche mi zal, bo kolorystyka niezla.

    To ja wam powiem panowie
    pol skone maja badziewna okleinę (bardzo delikatną)
    i potrafią się czasami powykręcać
    polecam dre i porta

  • 10. Data: 2009-09-04 06:48:53
    Od: "Krzysiek" <NOSPAM_jachoska_NOSPAM@NOSPAM_gazeta.pl_NOSPAM>

    > To ja wam powiem panowie
    > pol skone maja badziewna okleinę (bardzo delikatną)
    > i potrafią się czasami powykręcać
    > polecam dre i porta
    A Porty to ja nie polecam. Mam w mieszkaniu i ma badziewną okleinę.
    PolSkone jeszcze nie użytkowałem - trochę mnie zmartwiłeś tą informacją.
    Pozdr.
    Krzysiek