  • 1. Data: 2009-09-02 16:14:28
    Temat: Scream to juz nas na stale opuscil??
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Uszanowanie

    Pozdro.. TK

  • 2. Data: 2009-09-02 18:36:42
    Temat: Re: Scream to juz nas na stale opuscil??
    Od: "Stolat" <c...@g...pl>

    news:h7m4e7$vto$1@news.interia.pl...
    > Uszanowanie

    Witam, nie tylko chyba on.
    Nie ma też Tornada, Kikiego.
    Może sezon jest i nie mają czasu zaglądać?

    Pozdrawiam Michał

  • 3. Data: 2009-09-02 19:06:26
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    Stolat pisze:

    > Witam, nie tylko chyba on.
    > Nie ma też Tornada, Kikiego.
    > Może sezon jest i nie mają czasu zaglądać?

    noo Scream to by się tu bardzo przydał bo jego wiedza jest nieoceniona.
    Za kikim to można tęsknić tylko dlatego, że był zabawnym paranoikiem.

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 4. Data: 2009-09-02 19:54:28
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 2 Sep 2009 18:14:28 +0200, Maniek4 napisał(a):

    > Uszanowanie

    Czytam, czytam.
    Ale pisać mi sie jakoś nie chce...

    --
    best regards,
    scream

  • 5. Data: 2009-09-02 19:55:32
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 02 Sep 2009 21:06:26 +0200, RudeBoy napisał(a):

    > noo Scream to by się tu bardzo przydał bo jego wiedza jest nieoceniona.

    Dzięki, ale chyba mnie przeceniasz :)

    --
    best regards,
    scream

  • 6. Data: 2009-09-02 20:56:32
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    RudeBoy wrote:

    > noo Scream to by się tu bardzo przydał bo jego wiedza jest
    > nieoceniona. Za kikim to można tęsknić tylko dlatego, że był zabawnym
    > paranoikiem.

    może poszedł w końcu na jakąś terapię ;-)

  • 7. Data: 2009-09-02 21:29:21
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    scream pisze:

    > Dzięki, ale chyba mnie przeceniasz :)

    ooo jestes :)
    Dobrze bo przede mną ocieplanie poddasza i zabudowa z płyt :)

    pozdrawiam

  • 8. Data: 2009-09-02 21:30:39
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    Marek Dyjor pisze:

    > może poszedł w końcu na jakąś terapię ;-)

    To jedna opcja.. druga to taka, że ktoś z jego licznych ekip mocno
    szpadlem go poczęstował :)

  • 9. Data: 2009-09-02 22:06:50
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "RudeBoy" <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl> napisał w wiadomości

    > To jedna opcja.. druga to taka, że ktoś z jego licznych ekip mocno
    > szpadlem go poczęstował :)

    A moze po prostu sie na nas obrazil za nieznalezienie zrozumienia. Ja tam go
    lubilem.

    Pozdro.. TK

  • 10. Data: 2009-09-02 22:08:29
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Czytam, czytam.
    > Ale pisać mi sie jakoś nie chce...

    Heh, to dobrze ze jestes. Ale skoro nie piszesz to czytac tez nie
    powinienes. :-)
    A co tam u Ciebie w kryzysie?

    Pozdro.. TK