  • 1. Data: 2009-09-02 12:13:07
    Temat: Jaki bezpiecznik do ukladu silownika bramy garazowej
    Od: Piotr <p...@n...tlen.pl>

    Witam
    Pytanie do elektrykow - jaki powinien byc bezpiecznik (ile amperow) w
    układzie silownika bramie garazowej? Zgubiem gdzies instrukcje i stary
    bezpiecznik ;-( Co do parametrow to zasilanie 230V zamienione na 24V,
    sterowanie pilotem. Brama pojedyncza.

    Piotr

  • 2. Data: 2009-09-02 14:03:23
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Użytkownik "Piotr" <p...@n...tlen.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > układzie silownika bramie garazowej? Zgubiem gdzies instrukcje i stary
    > bezpiecznik ;-( Co do parametrow to zasilanie 230V zamienione na 24V,

    Jeśli jest transformator to trzeba trochę przewymiarować zabezpieczenie. B6A będzie
    odpowiedni.

  • 3. Data: 2009-09-02 14:03:29
    Od: "Stolat" <c...@g...pl>

> [...]
    > układzie silownika bramie garazowej? Zgubiem gdzies instrukcje i stary
    > bezpiecznik ;-( Co do parametrow to zasilanie 230V zamienione na 24V,

    A jaki przekrój żyły ?:).
    Możesz dać np 10A i będzie pewnie OK.
    Możesz też dać i 6A ale nie wiem ile ten twój transformator pobiera prądu.
    Myślę, że 10A będzie dobra pod warunkiem że przekrój żyły to minimum 1,5mm2
    Jeżeli mniej to musisz dać niższy bezpiecznik i charakterystyka B też
    wystarczy.

    Pozdrawiam Michał

  • 4. Data: 2009-09-02 20:37:43
    Od: "Irokez" <h...@o...pl>

> [...]
    > układzie silownika bramie garazowej? Zgubiem gdzies instrukcje i stary
    > bezpiecznik ;-( Co do parametrow to zasilanie 230V zamienione na 24V,

    Po stronie 230V czy 24V?

    --
    Irokez

  • 5. Data: 2009-09-03 05:09:53
    Od: Piotr <p...@n...tlen.pl>

    > Po stronie 230V czy 24V?

    A tego to nie wiem - bezpiecznik znajduje sie w skrzyneczce od
    transformatora ale na ktorym obwodzie to juz nie mam takiej wiedzy
    elektrycznej ;-)

    Piotr