  • 1. Data: 2009-09-02 08:55:44
    Temat: Okna "plastikowe" mechanizm wewnetrzny
    Od: sq6miz@.op.pl

    Interesuje mnie konstrukcja mechanizmów wewnetrznych takich okien
    (otwieranie , uchylanie). Jakos nie moge znalesc tego w internecie.
    Prosze o link.

    Zbigniew

  • 2. Data: 2009-09-02 12:08:42
    Temat: Re: Okna "plastikowe" mechanizm wewnetrzny
    Od: trud <t...@o...eu>

    http://www.roto.pl/
    http://www.winkhaus.pl/

    --
    pozdrawiam
    trud

  • 3. Data: 2009-09-02 12:54:43
    Od: "nuclear2001" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "trud" <t...@o...eu> napisał w wiadomości

    > http://www.roto.pl/
    > http://www.winkhaus.pl/
    >
    > --
    a da się to jakoś senownie kupować w detalu? w sklepach standardowo
    budowlanych nie widzialem, a interesuje mnie zakup kilku zestawów. A może
    ylko prowadzi się spzedaż hurtową wytwórcom okien?

  • 4. Data: 2009-09-02 12:57:45
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "nuclear2001" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > budowlanych nie widzialem, a interesuje mnie zakup kilku zestawów. A może
    > ylko prowadzi się spzedaż hurtową wytwórcom okien?

    Ja kupowałem u małego lokalnego producenta okien. Po prostu odsprzedał mi
    elementy które potrzebowałem

    Krzysiek