  • 1. Data: 2009-09-01 21:19:51
    Temat: nieużywany słup energetyczny
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    na mojej posesji stoi nieużywany od wielu lat słup energetyczny
    czy mogę jakoś zmusić ZE do jego demontażu?
    jaka podstawa prawna?

  • 2. Data: 2009-09-02 05:00:49
    Temat: Re: nieużywany słup energetyczny
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Użytkownik "qlphon" <q...@p...fm> napisał w wiadomości
    > na mojej posesji stoi nieużywany od wielu lat słup energetyczny
    > czy mogę jakoś zmusić ZE do jego demontażu?
    > jaka podstawa prawna?

    Zgłoszenie do PINB, że słup zagraża bezpieczeństwu po tym jak w czasie twojego urlopu
    nieznani sprawcy podcieli go nocą...

  • 3. Data: 2009-09-02 05:11:56
    Od: "Krzysztof L" <l...@w...pl>

    Zamontuj sobie coś takiego:
    http://www.sp7gxp.pl/uploads/galery/247.jpg

    Każdy krótkofalowiec marzy o własnym słupie ;p
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-09-02 05:26:04
    Od: gregorr <g...@g...pl>

    Popularne jest zmuszanie firm energetycznych do płacenia dzierżawy
    właścicielom nieruchomości za słupy stojące na ich terenie. Wyślij pismo
    z żądaniem zapłaty za słup wraz z odsetkami za np 20 lat wstecz, to
    szybciutko przyjadą go zdemontować.

    gregorr

  • 5. Data: 2009-09-02 06:50:41
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    żytkownik "qlphon" <q...@p...fm> napisał w wiadomości
    > na mojej posesji stoi nieużywany od wielu lat słup energetyczny
    > czy mogę jakoś zmusić ZE do jego demontażu?
    > jaka podstawa prawna?

    Ja na Twoim miejscu zaczął bym od wizyty w ZE i porozmawiał tam z kimś
    proszącgo o demontaż słupa. Skoro nieuzywany to zdemontuja go bez problemów.

    Krzysiek

  • 6. Data: 2009-09-02 08:33:23
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    "gregorr" <g...@g...pl> wrote in message

    > właścicielom nieruchomości za słupy stojące na ich terenie. Wyślij pismo z
    > żądaniem zapłaty za słup wraz z odsetkami za np 20 lat wstecz, to
    > szybciutko przyjadą go zdemontować.

    prawo przewiduje "rekompensaty" maksymalnie do 10 lat wstecz

  • 7. Data: 2009-09-02 08:35:35
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    > Zamontuj sobie coś takiego:
    > http://www.sp7gxp.pl/uploads/galery/247.jpg

    e tam
    jeszcze ktoś spadnie przy wieszaniu prania...

    > Każdy krótkofalowiec marzy o własnym słupie ;p

    chciałbym mieć tak łatwo spęłnialne marzenia...
    mam niestety inne zainteresowania

  • 8. Data: 2009-09-02 08:35:45
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > "gregorr" <g...@g...pl> wrote in message

    > prawo przewiduje "rekompensaty" maksymalnie do 10 lat wstecz

    Ale chcesz go usunąć czy chcesz rekompensate jakąś za ten słup wycisnąć?

    Krzysiek

  • 9. Data: 2009-09-02 08:37:17
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    > Zgłoszenie do PINB, że słup zagraża bezpieczeństwu po tym jak w czasie
    > twojego urlopu nieznani sprawcy podcieli go nocą...

    no myslałem o tym, jak otrzymałem list z pogróżkami
    że mi słup przewrócą jak nie zapłace okupu...

    ale może da sie to załatwic w sposób cywilizowany?

  • 10. Data: 2009-09-02 10:44:34
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    > Ale chcesz go usun?ć czy chcesz rekompensate jak?? za ten słup wycisn?ć?

    albo usunąć,
    albo dostać na własność do mojej dyspozycji

    a tak stoi obca własność na moim terenie,
    nikomu nie potrzebna, ale stoi...