  • 11. Data: 2009-09-02 10:59:38
    Temat: Re: nieużywany słup energetyczny
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "qlphon" <q...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:h7liai$9i3$1@news2.ipartners.pl...

    > albo usunąć,
    > albo dostać na własność do mojej dyspozycji
    >
    > a tak stoi obca własność na moim terenie,
    > nikomu nie potrzebna, ale stoi...

    A w ZE byłeś?
    I co Tobie powiedzieli.?

    Krzysiek

  • 12. Data: 2009-09-03 07:20:18
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    > A w ZE byłeś?
    > I co Tobie powiedzieli.?

    próbuje sie dodzwonic...
    a na razie nie chce brac dnia wolnego zeby do nich jechać
    wiec próbuje sie tutaj cos dowiedzieć

  • 13. Data: 2009-09-12 22:16:29
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 1 Wrz, 23:19, "qlphon" <q...@p...fm> wrote:
    > na mojej posesji stoi nieużywany od wielu lat słup energetyczny
    > czy mogę jakoś zmusić ZE do jego demontażu?
    > jaka podstawa prawna?

    Zrob sobie hustawke...

  • 14. Data: 2009-09-14 06:56:18
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    > Zrob sobie hustawke...

    mam parę pomysłów jak zagospodarować ten słup
    ale boje się, że jak cokolwiek z nim zrobię
    to oni sobie przypomną że to ich własność
    i jeszcze się upomną o jego "zwrot"...

    chcę przede wszystkim, wyczyścić sprawę od strony prawa własności, etc.
    fizycznie zajmę sie nim później.