  • 1. Data: 2009-09-01 18:45:44
    Temat: Koszt montażu instalacji elektrycznej.
    Od: WaskiDiver <w...@p...onet.pl>

    Witam,

    Mam pytanie ile kosztuje wykonanie takiej instalacji??
    Z tego co się dowiedziałem koszt instalacji gniazdka i przełącznika jest
    różny - nie mówiąc o podejściu 380V.

    I jeszcze jedno - rozdzielnia - jaki koszt montażu i złożenia do kupy...

    Interesuje mnie teren wielkopolski (okolice Poznania) ale inne
    porównania cen również mile widziane.

    Z góry dzięki za treściwe wypowiedzi

    Budujący Bob...:-)

  • 2. Data: 2009-09-01 19:49:37
    Temat: Re: Koszt montażu instalacji elektrycznej.
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "WaskiDiver" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,

    > Interesuje mnie teren wielkopolski (okolice Poznania) ale inne porównania
    > cen również mile widziane.,,,

    Pomorze- 50-150zł

    Kris

  • 3. Data: 2009-09-02 15:17:03
    Od: "michalski" <p...@o...pl>

    "Kris" <k...@w...pl> wrote in message

    > Użytkownik "WaskiDiver" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Pomorze- 50-150zł

    Robocizna tylko czy z materiałem (kable, puszki)? Ja w domu szkieletowym,
    instalacje w peszelach, place 48 zl od punktu. Rozdzielnia osobno.

    michalski

  • 4. Data: 2009-09-02 17:37:03
    Od: "Paweł Bochenek" <p...@g...pl>

    WaskiDiver <w...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > I jeszcze jedno - rozdzielnia - jaki koszt montażu i złożenia do kupy...
    >
    > Interesuje mnie teren wielkopolski (okolice Poznania) ale inne

    Za sznurowanie większej rozdzielni 25-30 zł netto za jeden moduł S.
    Montaż natynkowy skrzyni 100-150 zł, podtynkowy około x2.
    pzdr., PB

  • 5. Data: 2009-09-02 19:49:44
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "michalski" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    To była cena za "zrobienie" rozdzielni,

    Kris

  • 6. Data: 2009-09-02 20:02:26
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Paweł Bochenek" <p...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:h7mafv$2qi$1@inews.gazeta.pl...
    > WaskiDiver <w...@p...onet.pl> napisał(a):
    > Za sznurowanie większej rozdzielni 25-30 zł netto za jeden moduł S.
    > Montaż natynkowy skrzyni 100-150 zł, podtynkowy około x2.
    > pzdr., PB

    Czyli montaż skrzyni 100zł(wkrecenie 4 kołków to jest) + 36(standardowa
    rozdzielnia na dom jednorodzinny) *25=900.
    Razem 1000zł????
    Gdzie tyle płacą za pół dnia pracy?

    Kris

  • 7. Data: 2009-09-03 05:57:37
    Od: "Paweł Bochenek" <p...@g...pl>

    Kris <k...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > >

    > Czyli montaż skrzyni 100zł(wkrecenie 4 kołków to jest) + 36(standardowa
    > rozdzielnia na dom jednorodzinny) *25=900.

    Nie, tyle powinien zapłacić inwestor. Plus VAT oczywiście. W tym jest
    wszystko, łącznie z dokumentacją techniczną, dostarczeniem siebie i onej
    skrzyni na budowę, wspomnianymi wkrętami i innymi nie wspomnianymi.
    Jeśli znasz kogoś kto taką rozdzielnie robi w pół dnia to można przesłać mi c.v.
    pzdr., PB

  • 8. Data: 2009-09-03 08:20:28
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Paweł Bochenek" <p...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:h7nlsg$t1n$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > skrzyni na budowę, wspomnianymi wkrętami i innymi nie wspomnianymi.
    > Jeśli znasz kogoś kto taką rozdzielnie robi w pół dnia to można przesłać

    Skoro Tobie lub Twoim ludziom montaż esek, różnicówek, itp w 36 segmentowej
    rozdzielni zajmuje więcej jak pół dnia to nie wiem o co chodzi.
    U mnie 36 segmentowa rozdzielnie gość połączył w 4godziny w miedzyczasie
    jeszcze piwo i kawę z nim wypiłem. I skasował mnie na 50zł.
    Normalnie robi to za 100zł ale ja miałem taniej bo to znajomy. Firma w
    której on pracuje za taką usługe kasuje 200-250zł. On to zrobił w ramach
    fuchy.
    O jakiej dokumentacji technicznej do rozdzielni piszesz?- O kartce papieru z
    rozpisanymi obwodami? To ze złota ta kartka skoro całośc robót wyceniasz na
    ponad 1000zł.

    Kris

  • 9. Data: 2009-09-03 08:39:42
    Od: "Tomek" <a...@i...pl>

    > U mnie 36 segmentowa rozdzielnie gość połączył w 4godziny w miedzyczasie
    > jeszcze piwo i kawę z nim wypiłem. I skasował mnie na 50zł.

    dokladnie, sam skladalem wszystko do kupy i tez wyrobilem sie w jedno
    popoludnie. Ja rozumiem ze firma to inne koszty, bo sprzet trzeba
    amortyzowac, oplacic pracownika, kierownika, prezesa i dla wlasciciela cos
    musi jeszcze zostac. Ale bez przesady, 1000zl za 1 dzien pracy 1 czlowieka
    (i to wcale nie jakiegos wybitnego specjalisty) to troche duzo.
    Ja akurat cala instalacje elektyczna zrobilem sobie sam, ale jak sobie
    pomysle ile mnie skasowali za wod-kan to szlag mnie trafia. Czasami sie
    zastanawiam czy nie warto sie przekwalifikowac ;)

    --
    Tomek

  • 10. Data: 2009-09-03 12:04:34
    Od: "qaz" <q...@w...pl>

> [...]
    >
    > Interesuje mnie teren wielkopolski (okolice Poznania) ale inne porównania

    Ja płaciłem ok. 70 zł / za punkt - robocizna. W cenie montaż dwu
    szafek-rozdzielni. Bez montażu gniazdek i wyłączników oraz wyposażenia
    rozdzielni. Kable montowane po powierzchni spinkami, gdzieniegdzie
    zagłębienie w murze
    qaz