  • 21. Data: 2009-09-04 21:23:51
    Temat: Re: Koszt montażu instalacji elektrycznej.
    Od: "Paweł Bochenek" <p...@g...pl>

    Kris <k...@w...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Paweł Bochenek" <p...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:h7qp5m$esv$1@inews.gazeta.pl...

    > Po co fotki.
    > Rozdzielnia 3*12 pólkupiona na allegro a w niej kilkanaście esek-kupione w
    > lokalnej hurtowni za 120% ceny z Allegro, 3 róznicówki Legranda kupione na
    > Allegro. jedna eska trójfazowa, wyłacznik 3FR(Allegro).
    > Chyba o niczym nie zapomniałem
    >
    > Razem zajmuje to własnie te 36 pól.
    > Śmiem twierdzić ze podobnie wygladają rozdzielnie w 80%domów
    > jednorodzinnych. A po co komu projekt powykonawczy to nie mam pojecia.

    Tym bardziej pożądam zdjęć jakiej rozdzielni wypełnionej w 100% aparaturą,
    zwłaszcza że i tak w wymienionym przez Ciebie zestawie brakuje mi tego i
    owego. Prosiłbym więc o opublikowanie fotografii takich rozdzielni.

    > I za montaż tego 1000zł uważasz. Ktoś tyle Tobie płaci?
    > Ja uwazam że dużo za dużo.

    Kolejny zdziwiony...
    Przyślij zapytanie ofertowe, może odpowiem ;)

    pzdr., PB

  • 22. Data: 2009-09-04 21:47:10
    Od: "news.onet.pl" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Paweł Bochenek" <p...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:h7s0h7$kg1$1@inews.gazeta.pl...

    > Tym bardziej pożądam zdjęć jakiej rozdzielni wypełnionej w 100% aparaturą,
    > zwłaszcza że i tak w wymienionym przez Ciebie zestawie brakuje mi tego i
    > owego. Prosiłbym więc o opublikowanie fotografii takich rozdzielni.

    Odbiór już dawno zrobiony, nikt nie miał zadnych zastrzeżen, czyli jest ok.
    Zdjęcia jutro wrzucę.
    Nie brakuje niczego co jest wymagane dla takich innstalacji.

  • 23. Data: 2009-09-05 05:48:25
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > Użytkownik "Kris" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > No przestan Kris, chyba sam bys nie chcial instalacji z jednym gniazdem w
    > pokoju i jedna zarowka. :-)

    Z tym 1000złto pewnie trochę przesadziłem, ale za 2000zł kompletne nstalacje
    u nas robią.
    Ale 1000zł za rozdzielnie to kompletna przesada, a jak jeszcze gość pisze że
    zrobienie rozdzielni zajmuje mu więcej jak jeden dzień to u mnie by długo
    nie popracował. Chociaż jak gość rozdzielnie chce robić 4 dni to cena 1000zł
    jest usprawiedliwiona.
    4 dniówki dla dwoch ludzi to 1000zł wyjdziia . Dobrze że u nas fachowcy
    robią to w pól dnia 10 razy taniej.;)))

    Kris

  • 24. Data: 2009-09-05 12:58:32
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

> [...]
    > lokalnej hurtowni za 120% ceny z Allegro, 3 róznicówki Legranda kupione na
    > Allegro. jedna eska trójfazowa, wyłacznik 3FR(Allegro).

    Przydaly by sie przepieciowki i roznicowka 3f, no i lampecki swicunce.

    Pozdro.. TK