  • 1. Data: 2009-09-01 16:00:24
    Temat: Apartamenty w Krakowie
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    Dziś natknąłem się na foto reportaż

    http://pokazywarka.pl/46a643-2

    Będę to oglądał za każdym razem gdy będe miał doła z powodu męczącego
    wykańczania mojego domu. Jak sobie przypomne, że 3 lata temu
    zastanawiałem się czy budować czy kupić mieszkanie w krk to aż mi skóra
    na dupie cierpnie... Mogłem wylądować w czymś takim.

    pozdrawiam

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 2. Data: 2009-09-01 16:27:46
    Temat: Re: Apartamenty w Krakowie
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RudeBoy" <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > się czy budować czy kupić mieszkanie w krk to aż mi skóra na dupie
    > cierpnie... Mogłem wylądować w czymś takim.

    Natknąłeś się na pl.rec.dom?

  • 3. Data: 2009-09-01 17:14:48
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    RudeBoy pisze:
> [...]
    > zastanawiałem się czy budować czy kupić mieszkanie w krk to aż mi skóra
    > na dupie cierpnie... Mogłem wylądować w czymś takim.

    Ile tam se liczą za m kw...? przy sprzedaży? :-)
    Podejrzewam, że ja za kasę na jeden taki 'apartement' wybudowałbym ze
    dwa, albo może i trzy domy w... co nieco bardziej malowniczym miejscu
    :-) i bez takich wizjonerskich akcentów :-), a co najważniejsze... do
    najbliższego domu - sąsiad - mam po prostej ok 70 m.

    Za nic bym się nie zamienił... nawet na Kraków.

    pozdr
    robercik-us

  • 4. Data: 2009-09-01 17:31:28
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    Boombastic pisze:

    > Natknąłeś się na pl.rec.dom?

    nie... na p.r.k

  • 5. Data: 2009-09-01 17:34:10
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    robercik-us pisze:

> [...]
    > najbliższego domu - sąsiad - mam po prostej ok 70 m.
    >
    > Za nic bym się nie zamienił... nawet na Kraków.

    Nie wiem ile z m2 sie za to cos placi.
    Przykre jest to, ze pewno z polowa tych mieszkań została sprzedana zanim
    było widać tą radosną twórczość.

  • 6. Data: 2009-09-01 18:09:12
    Od: marioz_fl <m...@o...eu>

    RudeBoy pisze:
> [...]
    > zastanawiałem się czy budować czy kupić mieszkanie w krk to aż mi skóra
    > na dupie cierpnie... Mogłem wylądować w czymś takim.

    Przecież to już wygląda jak slumsy, co będzie za kilka lat.

  • 7. Data: 2009-09-01 18:14:04
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > Nie wiem ile z m2 sie za to cos placi.
    > Przykre jest to, ze pewno z polowa tych mieszkań została sprzedana zanim
    > było widać tą radosną twórczość.

    A to kupuje się mieszkania nie oglądając projektu? Na wszystko jest klient.

  • 8. Data: 2009-09-01 19:06:00
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

> [...]
    > się czy budować czy kupić mieszkanie w krk to aż mi skóra na dupie
    > cierpnie... Mogłem wylądować w czymś takim.

    masakra :)

    mnie akurat zawsze przerażały blokowiska, choćby ze względu na nieuczciwe
    czynsze, gdzie to taniej można utrzymać w niejednym przypadku dom,
    ale to, to prawdziwy slams , bungalop

    domek z piwnica 300m2 z działka w mieście 130tys mieszkancow, (działka
    kupiona 2 lata temu) wyniesie nas ok 500tys.
    i troche nerów, to nie ukrywam

    a tam pewnie samo mieszkanko tyle kosztuje

  • 9. Data: 2009-09-01 19:15:54
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > domek z piwnica 300m2 z działka w mieście 130tys mieszkancow, (działka
    > kupiona 2 lata temu) wyniesie nas ok 500tys.
    > i troche nerów, to nie ukrywam
    >
    > a tam pewnie samo mieszkanko tyle kosztuje

    A na Białorusi jeszcze taniej.
    To policz ile kosztuje taki dom w granicach Krakowa.
    I co ci daje takie porównanie?

  • 10. Data: 2009-09-01 19:17:33
    Od: Jacek <j...@m...pl>

    marioz_fl pisze:

    > Przecież to już wygląda jak slumsy, co będzie za kilka lat.
    I tak wlasnie wygladają slumsy np. Neapolu;)
    Ale co wazniejsze - chyba kupujący oglądali projekt??

    Jacek
    www.marmur-plytki.pl