  • 1. Data: 2009-09-02 18:05:10
    Temat: Drzwi - wymiana szyldów okrągłych na podłużne
    Od: "leku" <l...@p...wprost.pl>

    Witam,

    Jak skutecznie zakleić w drzwiach wewnętrznych malowanych otwory po śrubach
    od
    szyldów okrągłych (pojedynczych) po wymianie na szyldy podłużne ?
    Chodzi o to aby otwory tak zakleić (zaszpachlować) aby nie wykruszało się
    podczas eksploatacji. Wiadomo w tym miejscu (przy klamkach) drzwi
    narażone są na drgania.
    Myślę o jakiejś szpachli samochodowej z dodatkiem włókien szklanych.

    pozdrawiam
    leku

  • 2. Data: 2009-09-02 19:14:35
    Temat: Re: Drzwi - wymiana szyldów okrągłych na podłużne
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    leku napisał(a):
> [...]
    > narażone są na drgania.
    > Myślę o jakiejś szpachli samochodowej z dodatkiem włókien szklanych.

    A nie lepiej zakolkowac? W sensie - wbic kolki z materialu zblizonego
    (kolorem, faktura, materialem).

  • 3. Data: 2009-09-02 21:08:58
    Od: "leku" <l...@p...wprost.pl>

    > A nie lepiej zakolkowac? W sensie - wbic kolki z materialu zblizonego
    > (kolorem, faktura, materialem).

    Można spróbować ale trzeba wziąść pod uwagę, że tam w środku jest zamek.
    Z jednej strony ścianka grubości 15 mm a z drugiej 7 mm. Po wierzchu okleina
    z płyty pilśniowej malowana na olejno.

    leku

  • 4. Data: 2009-09-03 07:32:34
    Temat: Re:
    Od: Sebastian Sawicki <f...@s...edu.pl>

    leku said the following on 02.09.2009 23:08:
    > Mo?na spróbowaae ale trzeba wzi??ae pod uwage, ?e tam w ?rodku jest zamek.
    > Z jednej strony ?cianka grubo?ci 15 mm a z drugiej 7 mm. Po wierzchu okleina
    > z p?yty pil?niowej malowana na olejno.

    Przeciez kolek wklejasz na klej stolarski. Jak go dobrze dopasujesz to
    nie ma sily aby wypadl.
    S.