  • 1. Data: 2009-09-03 09:50:54
    Temat: Kabiny prysznicowe Dolphi
    Od: "..::Adam::.." <e...@o...pl>

    Czy uzytkuje ktoś z Was?
    Poproszę o opinie

    Pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2009-09-03 21:31:42
    Temat: Re: Kabiny prysznicowe Dolphi
    Od: "Druid29" <d...@t...pl>

    Użytkownik "..::Adam::.." <e...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:h7o3f1$ocg$1@news.onet.pl...
    > Czy uzytkuje ktoś z Was?
    > Poproszę o opinie

    Ja od pół roku używam Torrentę półokrągłą 90 cm z brodzikiem niskim na 4 cm
    i podwójnymi uchylnymi drzwiami.
    Myślę, że za cenę 2 tys. zł trudno o coś lepszego i w miarę ładnego. Okucia
    i zawiasy ładnie wykonane, ale niestety zawiasy mają tendencję do opadania.
    (lepsze kabiny mają zawiasy fabrycznie naklejane, ale to inna półka
    cenowa.). Listwa progowa mocowana na silikonie - mimo wielkiej staranności w
    montażu, po kilku miesiącach używania lekko się poluzowała. Uszczelnienie
    dolnych krawędzi bocznych szybek jest do samodzielnego wykonania silikonem -
    trwałośc i wygląd zależą od zaangażowania montera. Uszczelki zwykłe,
    plastikowe szybko się brudzą. Na szczeście uszczelki są z typowych profili i
    można je łatwo dokupić.
    Gdy zrobię drugą łazienkę, kabina Torrenta będzie używana sporadycznie, więc
    te drobne niedogodnosci mi nie przeszkadzają.

    Pozdrawiam,
    Druid29