    From: robercik-us <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Dwie parterowki do oceny
    Date: Tue, 19 Jan 2010 12:49:20 +0100

    QbaB pisze:
    [..]
    Jak dla mnie, to koszt wybudowania nie będzie niski ze względu na dach -
    skomplikowany :-) i drogi przez to. Sama bryła też dość mało zwarta, co
    może powodować zwiększenie kosztów ogrzewania.

    tak aby
    > taras był od strony południowo zachodniej a nie południowo wschodniej.

    Jeżeli chodzi o taras, to wg mnie właśnie powinien on być od strony
    wschodniej, względnie południowo-wschodniej... nigdy po zachodniej !!
    Dlaczego? Na tarasie się przebywa właśnie latem, kiedy jest ciepło, bo
    zimą się tam nie przebywa. Latem zaś przed południem słońce operuje po
    wschodniej stronie, czyli na taras - jak go masz właśnie tam, a po
    południu, kiedy już nieźle smaży - świeci z tej drugiej strony - zza
    domu i można sobie posiedzieć jak się należy w cieniu.

    Uważam, że taras po zachodniej stronie, to istna porażka, bo kiedy chce
    się na nim posiedzieć - najczęściej w godzinach popołudniowych - to jest
    on patelnią i trzeba się zasłaniać od słońca. Po wschodniej stronie tego
    problemu nie ma :-), bo i z reguły słońce przed południem nie jest
    jeszcze aż tak dotkliwe.

    Ja mam taras właśnie po wschodniej stronie i uważam tą lokalizację za
    zaletę..., ale co kto lubi :-). Ja nie lubię się smażyć.

    pozdr.
    robercik-us