eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieEfekt ocieplenia granulatem styropianowym, jak by kogoś interesowało. › Re: Efekt ocieplenia granulatem styropianowym, jak by =?iso-8859-2?Q??=kogoĹ interesowaĹ o.
  • Data: 2014-12-23 16:25:34
    Temat: Re: Efekt ocieplenia granulatem styropianowym, jak by =?iso-8859-2?Q??=kogoĹ interesowaĹ o.
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 23 grudnia 2014 16:03:51 UTC+1 użytkownik Maciek napisał:
> [...]
    żeby zrobić warstwę na polepie. Zrobił próbę z dekstryną ale marnie wypadło. Klej do
    styropianu nie daje się rozpylać. Chce spróbować z rozrzedzonym wikolem.

    > Rzeczywiscie kombinuje strasznie. Nie prosciej wziac gips albo gotowa
    > zaprawe z worka, domieszac styro i rozlozyc warstwa?
    >
    > --
    > //\/\aciek
    > docktor(a)poczta.onet.pl

    Nie ja kombinuję. Tylko pomagam. Kiedyś dawno temu próbowałem coś takiego jak piszesz
    zrobić. Wymieszanie granulek które nic nie ważą z betonem jest prawie niemożliwe.
    Oczywiście takie ręczne w wiadrze. Co by nie robić to styropian na gorze z beton na
    dole. Ale jak by luźno rozsypać centymetrową warstwę i spryskać ją od góry klejem to
    jest szansa że trochę się granulki zwilżą i trochę posklejają.