  • Data: 2020-08-05 11:26:38
    Temat: Re: Ekipa - okolice Władysławowa
    Od: l...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 5 sierpnia 2020 10:55:16 UTC+2 użytkownik WS napisał:
> [...]
    jednego projektu ale jest w szkielecie i chcielibyśmy go przerobić. Jak ktoś ma
    sprawdzonego projektanta to też poproszę namiary.

    > Ja bym na początek zapytał autora tego projektu...

    Zapytam... ale przygotowuje się też na inne opcje bo:
    1) Autor jest zza granicy i może nie znać naszych reali,
    2) To naprawdę prosty domek.

    Szukam też podobnego gotowego projektu. W sumie coś koło 7 x 6 m + dach dwuspadowy
    bez ścian nośnych w środku i bez stropu. Jeden pion wentylacyjny i to opcjonalnie (bo
    zastanawiam się nad wentylacją mechaniczną.