    From: Collie <p...@b...pl>
    Subject: Re: Ekomurale to fake
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Thu, 27 Jan 2022 19:54:57 +0100

    W czwartek, 27.01.2022 o 19:38, sirapacz napisał:

    > masz też inne objawienia? jak mam nie czytać skoro połowa towaru na
    > newsach to jego uja warte wklejki?

    To już wyjaśnił ci twój przedpiśca. A ja, widzisz, nie ogłaszam
    wszem i wobec, że użyszkodników, którzy nie używają wrotek i wielkich
    liter na początku zdania - mam tam, gdzie mogą mnie w dupę pocałować,
    jak mawiał Pan Majster. I nawet nie będziesz wiedział, że z tego powodu
    nie odpowiem na twoje głodne kawałki tu.