    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ekonimicznew palenie ekogorszkiem.
    Date: Fri, 28 Dec 2012 14:17:30 +0100

    Użytkownik "Sebastian Biały" napisał w wiadomości grup

    > Innymi slowy "ekonomiczne" palenie zuzywa koło 1/3 wegla wiecej. I co ja
    > robie źle?

    > PS. Tak wiem, że wyższa temperatura - mniejsza korozja, ale "eksperci"
    > wyraźnie mówili o ekonomii a nie o korozji :)

    Bo to właśnie tacy "eksperci" - cos wiedzą, ale sami nie wiedza dlaczego :-)

    Fizyki żaden ekspert nie zmieni. Zależność jest prosta w skrócie im więcej
    ciepła idzie w komin tym mniej trafia do instalacji. Pomijam sytuacje
    skrajne jak niepełne spalanie przy braku tlenu itp.

    Czyli wniosek jest prosty należy palić tak aby temperatura powrotu była jak
    najniższa, ale jednocześnie wyższa od tej mogącej powodować korozję.

    Pozdrawiam
    Ergie