  • Data: 2012-12-28 22:52:50
    Temat: Re: Ekonimicznew palenie ekogorszkiem.
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-12-28 22:32, Irek N. wrote:
    > Dlaczego, czy coś się działo?

    a) Legionella. Co prawda nie wiem co miała by żreć w zbiorniku, ale
    wszyscy krzyczą żeby uważać. No to uważam :/

    b) Grzanie kaloryferów przy 40 stopniach jest ... zerowe.

    c) Podlogówka nie daje przyjemnego ciepła w łazience.

    Innymi słowy - tak, mógłbym przebiedować, dawało radę utrzymac 20-21
    stopni przy mrozie, ale to żadna przyjemność.

    No i każde odkręcenie kaloryfera albo obwodu podłogówki było szokiem dla
    pieca (-5 stopni na dzieńdobry). Przy < 38 stopniach CWU jest niefajnie.

    Byc może nie mam wystarczającego bufora, w tej chwili za bufor robi
    zbiornik CWU (120l) ktory zwieksza bezwładnośc, ale nie na tyle żebyu
    nie było czuć zapaści pieca.