  • Data: 2019-05-04 21:25:56
    Temat: Re: Ekran z aliexpress
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 4 maja 2019 13:34:48 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Sa w necie reklamy - filmy

    Możesz wierzyć w filmy-reklamy, Twoja sprawa, ja uważam, że fizyki nie
    oszukasz - albo dasz mega moc na lampę albo nici z oglądania w słoneczny
    dzień :) Widziałem kiedyś film kleju 3 sekundowego który miał skleić
    rozerwaną linę holowniczą i mieć wytrzymałość na zrywanie 10 ton :-))

    > Pamietaj ze tutaj informacja ze ekran ma byc szary wyszla ode mnie. Zanim
    > kupilem pierwszy projektor to w zasadzie nikt wiecej tutaj nie wiedzial
    > jak ugryzc temat projektora w domu.

    Chyba się trochę przeceniasz, bo wątki o tym jak malować ekrany na forach
    są już grubo od początku lat 2000 jak jeszcze projektory ledwo dochodziły
    do rozdzielczości VGA :-)

    > Po to sa grupy dyskusyjne zeby sprobowac cos wspolnie zrobic.

    Możesz próbować. Ale pamiętaj, że usenet nie ma się nijak do setek
    specjalistycznych for w temacie projektorów. I tam nikt od lat nic lepszego
    niż zaciemnienie pomieszczenia nie wynalazł ;) Usenet to już dzisiaj
    kilkadziesiąt, może set osób, fora to setki tysięcy pasjonatów. Próbować
    możesz, czemu nie? Pewnie na innych grupach próbują zamieniać wodę w wino
    - każdy może próbować :P
    pozdr.

    --
    Adam Sz.