  • Data: 2017-08-10 23:44:35
    Temat: Re: Endoskop z podświetleniem, macał ktoś?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 8/10/2017 9:23 PM, ddddddddddddd wrote:
    > Coś więcej na ten temat? jest do tego jakiś soft na androida?

    Zgłasza sie jako nastepna kamera w systemie. Odpala się normalną
    aplikacje typu "Aparat" i mozesz przełączyć na ta kamerę.

    > lista
    > kompatybilnych telefonów?

    Nie mam takiej. Używam z małym laptopem eeepc.

    Najpierw zorientuja sie czy masz w telefonie OTG:

    https://www.symlis.com/blog/2015/1/12/list-of-otg-su
    pported-devices

    Ta lista jest niekompletna, ale daje jakieś pojęcie. Bez OTG dyskusja o
    kamerze nie ma sensu.

    Posiadanie OTG nie powoduje ze kamera zadziała, ale daje nadzieję.

    Być może producent telefonu dał radę wysilić się intelektualnie i
    napisać w instrukcji czy wspiera:

    https://en.wikipedia.org/wiki/USB_video_device_class