  • Data: 2020-01-08 22:34:35
    Temat: Re: Falowniki PV Inwerter elektronix.pl
    Od: Pilocik <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.01.2020 o 04:08, KIKI pisze:

    > Po to zadałem pytanie :-) Ale nie sądziłem, że taki kubeł pomyj na nich
    > wylano i to wcale nie sam Liściasty ale wielu innych. Niestety trudno to
    > zweryfikować do końca, bo nikt nie dał filmów, zdjęć ani lepszego opisu.
    > Trochę to wygląda jak robota konkurencji.

    Czasem jak chcę coś kupić to zachowuję się niemalże jak Ty,
    wybieram tylko pozytywne opinie a jak ktoś krytykuje produkt który sobie
    upatrzyłem to doszukuję się roboty konkurencji, niewiedzy i jeszcze
    pierdyliona innych powodów krytyki

    na szczęście ma już to coraz rzadziej

    no chyba że wychodzisz z założenia że https://lubimyczytac.pl/cytat/8407 :D