    Date: Fri, 10 May 2013 14:16:21 +0200
    From: Jacek <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Farba do betonu

    W dniu 2013-05-10 13:00, l...@g...com pisze:

    > Zabrudzona.
    Jeżeli zabrudzona, to nie warto inwestować w drogie farby np.
    epoksydowe. Tak czy siak kluczem do sukcesu będzie porządne
    wyczyszczenie posadzki przed malowaniem, np. szczotką drucianą obrotową
    na szlifierce kątowej. Potem po odkurzeniu malujemy pierwszą warstwę
    farbą rozcieńczoną 50/50 i po przeschnięciu drugą warstwę farbą bez
    rozcieńczania. Czy to będzie farba akrylowa, czy inna, to już rzecz
    drugorzędna, bo i tak wytrzyma do 3-4 lata i trzeba będzie robić poprawki.
    U mnie w garażu nagminnie się "odparza" farba pod oponami. Opony po
    jeździe są jednak trochę ciepłe i to powoduje odchodzenie farby.
    Co parę lat odnawiam malowanie i jest ok. Szału estetycznego nie ma, bo
    to w końcu tylko farba, a nie płytki, ale nie narzekam.
    Jacek