  • 1. Data: 2013-05-09 08:47:06
    Temat: Farba do betonu
    Od: l...@g...com

    Witam,

    Mam do pomalowania wylewkę w garażu.

    Czy ta farba z Lidla się do tego nadaje? Używał ktoś tego?
    http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/SID-7357C5ED-CF9EB96
    2/lidl_pl/hs.xsl/index_40246.htm

    A może użyć Aksilbet (polecany miedzy innymi na tej grupie)?

    A może inne/sprawdzone pomysły? Powiedzmy, że trwałość i bezobsługowość jest
    priorytetem. Cena też ważna.

    Pozdrawiam,
    Mariusz

  • 2. Data: 2013-05-09 09:03:00
    Temat: Re: Farba do betonu
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-05-09 08:47, l...@g...com pisze:
    > A może użyć Aksilbet (polecany miedzy innymi na tej grupie)?
    >
    > A może inne/sprawdzone pomysły? Powiedzmy, że trwałość i bezobsługowość jest
> [...]
    Zasadnicze pytanie: czy to jest nowa wylewka, czy już zabrudzona?
    Jacek

  • 3. Data: 2013-05-10 13:00:28
    Od: l...@g...com

    W dniu czwartek, 9 maja 2013 09:03:00 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:
    > Zasadnicze pytanie: czy to jest nowa wylewka, czy już zabrudzona?
    >
    > Jacek

    Zabrudzona.

    /M

  • 4. Data: 2013-05-10 14:16:21
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-05-10 13:00, l...@g...com pisze:

    > Zabrudzona.
    Jeżeli zabrudzona, to nie warto inwestować w drogie farby np.
    epoksydowe. Tak czy siak kluczem do sukcesu będzie porządne
    wyczyszczenie posadzki przed malowaniem, np. szczotką drucianą obrotową
    na szlifierce kątowej. Potem po odkurzeniu malujemy pierwszą warstwę
    farbą rozcieńczoną 50/50 i po przeschnięciu drugą warstwę farbą bez
    rozcieńczania. Czy to będzie farba akrylowa, czy inna, to już rzecz
    drugorzędna, bo i tak wytrzyma do 3-4 lata i trzeba będzie robić poprawki.
    U mnie w garażu nagminnie się "odparza" farba pod oponami. Opony po
    jeździe są jednak trochę ciepłe i to powoduje odchodzenie farby.
    Co parę lat odnawiam malowanie i jest ok. Szału estetycznego nie ma, bo
    to w końcu tylko farba, a nie płytki, ale nie narzekam.
    Jacek

  • 5. Data: 2013-05-11 08:47:58
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik <l...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    >Mam do pomalowania wylewkę w garażu.
    >Czy ta farba z Lidla się do tego nadaje? Używał ktoś tego?
    >http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/SID-7357C5ED-CF9EB9
    62/lidl_pl/hs.xsl/index_40246.htm

    Z tego co piszą na opakowaniu to nie nadaje się do garaż (nie wiem dlaczego,
    ale tak jest napisane).

    Ja całą podłogę w garażu wygładziłem sobie kamieniem szlifierskim do
    lastryko i mam gładką, ale nie wiem czym to zabezpieczyć przed wnikaniem
    wilgoci, albo pokost albo CT17, muszę jeszcze poczytać. :-)

  • 6. Data: 2013-05-29 21:45:35
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

[...]

    emalia chlorokauczukowa nadaje się do betonu. Są też lakiery do betonu,
    kiedyś nazywało się to "lakier do betonu" a najpopularniejszym kolorem był
    "przepiękny" orzech jasny czyli sraczka na rzadko....
    tu masz takie tanie
    http://www.farbud.pl/akrylowa-do-betonu,91.html

    a do impregnacji przed malowaniem - szkło wodne lub zwykły grunt akrylowy
    aby zmniejszyć chłonność