  • 1. Data: 2013-05-09 08:44:50
    Temat: Czym zmyc kurz z gipsu ze scian do malowania
    Od: majer <a...@n...ma>

    Czesc
    Mam swiezo pomalowane sciany w pokoju. Niestety musialem w kilku
    miejscach poprawidz gladz. Po szlifowaniu osiadlo mi na swiezo
    malowanych scianach troche pylu. Chce teraz wszystko jeszcze raz
    pomalowac. Nie wiem czy calosc potraktowac gruntem i malowac czy
    wystarczy pomalowane sciany zmyc woda a grunt dac tylko na poprawianych
    gladziach.

    Piotr

  • 2. Data: 2013-05-09 08:45:53
    Temat: Re: Czym zmyc kurz z gipsu ze scian do malowania
    Od: majer <a...@n...ma>

    W dniu 09.05.2013 08:44, majer pisze:
    > miejscach poprawidz gladz. Po szlifowaniu osiadlo mi na swiezo

    Oczywiscie "poprawic" mialo byc

  • 3. Data: 2013-05-09 09:37:55
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "majer" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > pomalowac. Nie wiem czy calosc potraktowac gruntem i malowac czy
    > wystarczy pomalowane sciany zmyc woda a grunt dac tylko na poprawianych

    Ja do tego używałem odkurzacza a później wilgotnej ściereczki. Nie ma
    potrzeby drugi raz gruntować.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 4. Data: 2013-05-09 19:10:11
    Temat: Odp: Czym zmyc kurz z gipsu ze scian do malowania
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Ja umyłem płaskim mopem.

    PC

  • 5. Data: 2013-05-09 21:01:38
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 9 Maj, 08:44, majer <a...@n...ma> wrote:
> [...]
    > pomalowac. Nie wiem czy calosc potraktowac gruntem i malowac czy
    > wystarczy pomalowane sciany zmyc woda a grunt dac tylko na poprawianych

    Podstawowym zadaniem gruntu jest: zwiazac kurz !
    No chyba, ze jest go duzo - to trzeba uruchomic odkurzacz.