  • 1. Data: 2013-05-07 21:00:10
    Temat: sprzątanie
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    pytanko, istnieją jakieś maszyny do czyszczenia dywanów domowymi sposobami?

  • 2. Data: 2013-05-07 21:05:52
    Temat: Re: sprzątanie
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 7 maja 2013 21:00:10 UTC+2 użytkownik identyfikator: 20040501 napisał:
    > pytanko, istniej� jakie� maszyny do czyszczenia dywan�w domowymi sposobami?

    Podobno odkurzacz to się nazywa.

  • 3. Data: 2013-05-07 21:07:21
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2013-05-07 21:05, k...@g...com pisze:

    > Podobno odkurzacz to się nazywa.

    :)))) pytanie na poziomie identyfikatora :)

  • 4. Data: 2013-05-07 21:07:50
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    > pytanko, istnieją jakieś maszyny do czyszczenia dywanów domowymi sposobami?
    zostałeś od hibernowany czy jak?

  • 5. Data: 2013-05-07 21:23:38
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 7 maja 2013 21:00:10 UTC+2 użytkownik identyfikator: 20040501 napisał:
    > pytanko, istniej� jakie� maszyny do czyszczenia dywan�w domowymi sposobami?

    http://allegro.pl/753-trzepaczka-do-dywanow-druciana
    -solidna-i3161474582.html. Druga część trzepak się nazywa. Nie mylić z trzypak.

  • 6. Data: 2013-05-07 21:35:28
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    ps.com...
    20040501 napisał:

    > http://allegro.pl/753-trzepaczka-do-dywanow-druciana
    -solidna-i3161474582.html.
    > Druga część trzepak się nazywa.
    > Nie mylić z trzypak.

    Tylko Ceeda tym nie wytrzepie :)

  • 7. Data: 2013-05-07 23:30:44
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    identyfikator: 20040501 wrote:
    > pytanko, istnieją jakieś maszyny do czyszczenia dywanów domowymi
    > sposobami?

    hm.... ciekawe pytanie. :)

  • 8. Data: 2013-05-08 08:02:20
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    na temat proszę.

  • 9. Data: 2013-05-08 21:11:38
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    Użytkownik "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:kmcppb$mlk$1@node1.news.atman.pl...
    > na temat proszę.

    odkurzacz piorący a proces nazywa się pranie ekstrakcyjne
    Milion sztuk tego jest na rynku ale najlepsi się z naszego rynku wycofali
    Myślę o DeLonghi.
    Mnie się jeszcze udało załapać. Kupiłęm DeLonghi w 1995 i szczęśliwie mam do
    dziś.

    Jest jeszcze Kaercher ale jest od DeLonghi 3-4 razy droższy, ma słabszą moc
    ssania i do zastosowania domowego jest powiedzmy nieergonomiczny.

    najrozsądniej w tym celu wydawałoby się kupic odkurzacz warsztatowy typu np
    mcallister ale on nie ma pompy zraszającej, końcówek roboczych do prania i
    chyba nie ma pływaka zamykającego silnik w przypadku przekroczenia
    odpowieniego poziomu wody w zbiorniku.

    Ze starych dobrych czasów pozostał na rynku Triathlon ale z tego co pamiętam
    ma on całkowicie do dupy się nadające końcówki robocze.
    Był jeszcze MPM - kusił ceną, ale jaka jest jego jakość w tym zastosowaniu -
    zupełmnie nie wiem. Leżą chyba te mpm-y po marketach.
    Kupowanie rainbow i innych cudów typu pierdoligolikrawatywiążeprzerywaciąże
    sobie odpuść. Absolutnie nie warto na to wydawać takich pieniędzy jakie chcą
    za to dostać sprzedawcy.

    Jackare

  • 10. Data: 2013-05-10 14:27:07
    Od: "marcin" <m...@m...ru>

    Użytkownik "Jackare" <1...@t...com.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "identyfikator: 20040501"

    pozycz sobie profesjonalny odkurzacz pioracy - na przyklad PUZZI firmy
    KARCHER

    ale do wyprania wykladziny w ktora sikaly pare lat kundle nie wystarczy
    nawet to - do reszty normalnych prac daje rade

    w kazdym miescie pozyczaja takie odkurzacze

    marcin