    From: "Jackare" <1...@t...com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: sprzątanie
    Date: Wed, 8 May 2013 21:11:38 +0200

    Użytkownik "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:kmcppb$mlk$1@node1.news.atman.pl...
    > na temat proszę.

    odkurzacz piorący a proces nazywa się pranie ekstrakcyjne
    Milion sztuk tego jest na rynku ale najlepsi się z naszego rynku wycofali
    Myślę o DeLonghi.
    Mnie się jeszcze udało załapać. Kupiłęm DeLonghi w 1995 i szczęśliwie mam do
    dziś.

    Jest jeszcze Kaercher ale jest od DeLonghi 3-4 razy droższy, ma słabszą moc
    ssania i do zastosowania domowego jest powiedzmy nieergonomiczny.

    najrozsądniej w tym celu wydawałoby się kupic odkurzacz warsztatowy typu np
    mcallister ale on nie ma pompy zraszającej, końcówek roboczych do prania i
    chyba nie ma pływaka zamykającego silnik w przypadku przekroczenia
    odpowieniego poziomu wody w zbiorniku.

    Ze starych dobrych czasów pozostał na rynku Triathlon ale z tego co pamiętam
    ma on całkowicie do dupy się nadające końcówki robocze.
    Był jeszcze MPM - kusił ceną, ale jaka jest jego jakość w tym zastosowaniu -
    zupełmnie nie wiem. Leżą chyba te mpm-y po marketach.
    Kupowanie rainbow i innych cudów typu pierdoligolikrawatywiążeprzerywaciąże
    sobie odpuść. Absolutnie nie warto na to wydawać takich pieniędzy jakie chcą
    za to dostać sprzedawcy.

    Jackare