  • 1. Data: 2013-05-07 22:50:36
    Temat: Jak ugryźć Solidny Dom?
    Od: SJS <s...@p...pl>

    Na stronie http://solidnydom.pl/onas
    jest bardzo dużo moich artykułów, żaden nie jest podpisany moim
    nazwiskiem i na stronie nie ma żadnego kontaktu do właściciela portalu
    --
    sjs

  • 2. Data: 2013-05-07 23:29:43
    Temat: Re: Jak ugryźć Solidny Dom?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    SJS wrote:
    > Na stronie http://solidnydom.pl/onas
    > jest bardzo dużo moich artykułów, żaden nie jest podpisany moim
    > nazwiskiem i na stronie nie ma żadnego kontaktu do właściciela
    > portalu

    a co mówi baza whois?

    Wynik poszukiwań

    NAZWA DOMENY:solidnydom.pl
    typ abonenta:organizacja
    serwery nazw:dns3.home.pl. [95.211.105.225]
    dns.home.pl. [62.129.252.30]
    dns2.home.pl. [62.129.252.40]
    utworzona:2004.05.22 14:25:37
    ostatnia modyfikacja:2013.04.24 17:02:12
    koniec okresu rozliczeniowego:2014.05.22 14:25:37

    opcja:brak

    dnssec:brak

    ABONENT:
    firma:DOM.pl Sp. z o.o.
    ulica:ul. Grupy AK Północ 4
    miasto:00-713 Warszawa
    lokalizacja:PL
    ostatnia modyfikacja:2013.04.24

    REJESTRATOR:
    Home.pl S.A.
    pl. Rodła 9
    70-419 Szczecin
    Polska/Poland
    +48.914325555
    801445555
    https://home.pl/kontakt

    jak ci zależy na dochodzeniu praw na drodze prawnej to zabezpiecz najlepiej
    w obecności notariusza dowody (wydruki artykułów) następnie napisz pismo do
    Abonenta ze swoimi roszczeniami.

  • 3. Data: 2013-05-07 23:29:50
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 7 maja 2013 22:50:36 UTC+2 użytkownik SJS napisał:
> [...]
    >
    > jest bardzo dużo moich artykułów, żaden nie jest podpisany moim
    >
    > nazwiskiem i na stronie nie ma żadnego kontaktu do właściciela portalu

    To skąd wiadomo że Ty pisałeś artykuły? Wciskasz kit bo wszystkie artykuły pisałem
    ja.

  • 4. Data: 2013-05-07 23:32:59
    Od: SJS <s...@p...pl>

    W dniu 2013-05-07 23:29, Marek Dyjor pisze:

> [...]
    > lokalizacja:PL
    > ostatnia modyfikacja:2013.04.24
    >

    > REJESTRATOR:
    > Home.pl S.A.
    > pl. Rodła 9
    > 70-419 Szczecin
    > Polska/Poland
    > +48.914325555
    > 801445555
    > https://home.pl/kontakt
    >

    > jak ci zależy na dochodzeniu praw na drodze prawnej to zabezpiecz
    > najlepiej w obecności notariusza dowody (wydruki artykułów) następnie
    > napisz pismo do Abonenta ze swoimi roszczeniami.

    Dzięki

    --
    sjs

  • 5. Data: 2013-05-16 15:20:39
    Od: SJS <s...@p...pl>

    W dniu 2013-05-07 22:50, SJS pisze:
    > Na stronie http://solidnydom.pl/onas
    > jest bardzo dużo moich artykułów, żaden nie jest podpisany moim
    > nazwiskiem i na stronie nie ma żadnego kontaktu do właściciela portalu
    Dziękuję wszystkim - poskutkowało - podpisy zostały umieszczone.

    --
    sjs