  • 1. Data: 2013-05-07 16:53:41
    Temat: Suszarka
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    Hej,

    Podziecie się proszę doświadczeniem rozwiązania kwestii
    suszenia włosów przez żonę (czy ogólnie wspómieszkańców)?

    Mnie wkurza walająca się na blacie suszarka.
    (Żona nie zawsze chowa na miejsce... tak tak, wiem,
    pewnie prościej będzie zmienic żone) :P

    Taką zwykła suszarkę to trzeba:
    wyjąć, rozwinąć kabel... włożyć do kontaktu... [suszenie]
    ... i znów, wyjąć z kontaktu, jakoś tam zwinąć i odłożyć
    na miejsce.

    Chciałbym to jakoś zaBUDOWAĆ na stałe - tak, żeby była
    za razem łatwo dostępna gotowa do użycia, ale i niezbyt
    widoczna.

    Są różne tzw. suszarki hotelowe... i jak nie znajdę nic
    ciekawszego, to pewnie takiego brzydala powieszę gdzieś
    przy lustrze... ale może da się jakoś fajniej ?

    Jak to macie u siebie zrobione?

    Pozdrawiam,
    Aleksander.

  • 2. Data: 2013-05-07 19:07:52
    Temat: Re: Suszarka
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 7 maja 2013 16:53:41 UTC+2 użytkownik Aleksander napisał:
> [...]
    >
    > ciekawszego, to pewnie takiego brzydala powieszę gdzieś
    >
    > przy lustrze... ale może da się jakoś fajniej ?

    Jak nie możesz z czymś walczyć to musisz się do tego przyzwyczaić. Z babami nie
    wygrasz.

  • 3. Data: 2013-05-07 19:24:24
    Od: "inteligentny" <...@...pl>

    ale ta zona ma upierdliwego meza... kup stojak do suszenia u fryzjera - taki
    wielki kask co wkladasz leb i siedzisz na krzesle pod tym , na pewno ci nie
    bedzie taki mebel przeszkadzal :D

    Moze polacz zwijacz kabla z odurzacza z suszarka... haha