  • 1. Data: 2013-05-04 22:21:22
    Temat: w jaki sposób zabezpieczyć ścianę zewnętrzną?
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    wiatm
    jest budynek o przeznaczeniu magazynowym. Ale wygląda juz jak 7
    nieszczęść. powód jest prosty. kapie woda deszczowa, kropelki odbijają
    się od podłogi (beton) i kapią na ścianę. zamarza woda w ścianie i pęka
    tynk. na 100cm jest wyraźnie lepiej na 200cm zero problemów. wiele lat
    temu, magicy budowlańcy mazali tynk jakimiś specyfikami, które w efekcie
    nic nie dały. nawet ślady mchu się pojawiają, bo jest osłonięta od słońca...
    Zakładam że trzeba będzie zbić wielkie płaty tynku, zutylizować. ale co
    dalej? Pytam Was, bo co ekipa to wyśmiewa poprzedników, a szacowana
    kwota rośnie. Jakbym się szarpnął na styropian, siatkę i jakiś tynk z
    wiaderka - będzie trwałe? da się raz w roku umyć myjką ciśnieniową? Wiem
    że zmywalność zapewnią kafelki, ale bez przesady :)

    ToMasz

  • 2. Data: 2013-05-05 12:10:37
    Temat: Re: w jaki sposób zabezpieczyć ścianę zewnętrzną?
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu sobota, 4 maja 2013 22:21:22 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:

    > wiaderka - będzie trwałe? da się raz w roku umyć myjką ciśnieniową? Wiem
    > że zmywalność zapewnią kafelki, ale bez przesady :)

    Ja mam silikonowy i zmywam go 3-4 razy do roku myjka - kurz / brud schodzi pieknie.
    Ale najlepiej to schodzi z tynku mozaikowego (zywicznego) - mam go na cokole. Jego Ci
    polecam do wysokosci np 50, czy 100cm - no nie wiem jak to bedzie wygladac, musisz
    przemyslec :) Chodzi mi o te "kuleczki" zatopione w zywicy. To jest zdecydowanie
    bardziej trwale i latwiej zmywalne od tynku np. silikonowego. No i da sie go kupic w
    ciapatych kolorach na ktorych ew. brud jest mniej widoczny :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2013-05-05 13:58:03
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 05.05.2013 12:10, Adam pisze:

> [...]
    ciapatych kolorach na ktorych ew. brud jest mniej widoczny :)

    Czy taki tynk koniecznie na styropian? czy wymaga jakichś specjalnych
    przygotowań? jaki, gdzie najtaniej?
    ToMasz

  • 4. Data: 2013-05-07 13:44:34
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2013-05-04 22:21, ToMasz pisze:
> [...]
    > wiaderka - będzie trwałe? da się raz w roku umyć myjką ciśnieniową? Wiem
    > że zmywalność zapewnią kafelki, ale bez przesady :)

    A może zamiast usuwać skutki, spróbuj usunąć przyczynę, czyli kapiącą wodę?

    Pozdrawiam,
    MW

  • 5. Data: 2013-05-07 14:02:08
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 7 maja 2013 13:44:34 UTC+2 użytkownik wolim napisał:

    > A mo�e zamiast usuwa� skutki, spr�buj usun�� przyczyn�, czyli
    kapi�c� wod�?

    Tez prawda ;)

    Jednak wyobrazilem sobie ToMasza jak wynajmuje plemie indian z tamburynami ktore
    odgania nadchodzace chmury :P

    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 6. Data: 2013-05-07 14:24:00
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Adam wrote:

    > Tez prawda ;)
    >
    > Jednak wyobrazilem sobie ToMasza jak wynajmuje plemie indian z
    > tamburynami ktore odgania nadchodzace chmury :P

    może i to śmieszne ale coś jest nie tak...

    przecież deszcz pada często a nie na wszystkich domach odpada tynk od
    deszczu.