  • 1. Data: 2013-05-07 20:03:50
    Temat: jakie kolki do grubej plyty g-k?
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    Witam,
    jest sobie scianka z plyta g-k o grubosci prawdopodobnie 25mm.
    Prawdopodobnie sklada sie z jednej plyty a nie kanapki z dwoch plyt
    typu 12,5mm - tyle przynajmniej wynika z testowego nawiertu i ogledziny
    qnwre otworu. Czym do tego przymocowac zwykla lekka polke z ikei, na
    ktorej nie bedzie stac zbyt wiele, i pewnie obciazenie nigdy nie
    przekroczy 10kg? Zwykle kolki, czy jednak lepiej cos do g-k, a jesli
    tak, to co najmniej klopotliwego mozesz Grupo polecic?

    Ps. polka bez podporek, na ramie wkrecanej na kolki, tego typu
    http://www.ikea.com/pl/pl/images/products/lack-poka-
    scienna__21517_PE106468_S4.jpg

    --

    memento lorem ipsum

  • 2. Data: 2013-05-07 20:38:22
    Temat: Re: jakie kolki do grubej plyty g-k?
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "elmer radi radisson" <r...@s...spam.wireland.or
    g>
    wrote in message news:kmbfm6$pir$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
> [...]
    > tak, to co najmniej klopotliwego mozesz Grupo polecic?
    > Ps. polka bez podporek, na ramie wkrecanej na kolki, tego typu

    molly albo plastikowe do gk, wkrecane odradzam pod polke
    http://www.almabydgoszcz.pl/images/p30d.jpg
    trzymaja o niebo lepiej niz zwykle kolki rozporowe ktore do gk sie poprostu nie
    nadaja - no chyba ze uniwersalne http://www.selena.pl/cms/?__page_id=478

  • 3. Data: 2013-05-08 00:43:36
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 7 maja 2013 20:03:50 UTC+2 użytkownik elmer radi radisson napisał:
> [...]
    >
    > tak, to co najmniej klopotliwego mozesz Grupo polecic?
    >

    > Ps. polka bez podporek, na ramie wkrecanej na kolki, tego typu

    Kobieta kupiła a ty masz zamocować? Zgadłem? Moja kiedyś też kupiła taką. Jak
    zobaczyłem to stwierdziłem że się nie da. Ściana z cegły. Uparła się to
    przymocowałem. Jak się z boku przyjrzysz to powinieneś zauważyć że taka półka działa
    jak łom zegarmistrzowski piętnastka. Daje przełożenie 1:15 ( ta moja Twoja nie wiem).
    To się daje przymocować pod warunkiem że ścianę na wylot przewiercisz i skręcisz
    prętem gwintowanym M6 albo grubszym. Zamocowałem półkę trochę lepiej niż w
    instrukcji. Nie było wyjścia. Rozwodu z powodu półki nie chciałem ryzykować bo prać i
    odkurzać nie lubię. 10 centymetrów pręta gwintowanego M6 obsadzonego na zaprawę
    cementową. Samochód na czymś takim można powiesić i będzie wisiał. Pólka też wisiała
    jakiś czas. Potem pręty zaczęły wyłazić ze ściany. A nie mówiłem że się nie da? Bo ty
    tak zawsze jak ci się coś nie podoba to zrobisz że się do niczego nie nadaje.
    Skończyło się na dokupieniu dwóch niedużych trójkątnych podpórek. Teraz gdyby była
    szersza to mógłbym na niej usiąść. Jak możesz oddać to oddaj. Karniszy z linkami też
    nie kupuj.

  • 4. Data: 2013-05-08 09:53:46
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2013-05-08 00:43, k...@g...com wrote:

> [...]
    szersza to mógłbym n
    a niej usiąść. Jak możesz oddać to oddaj. Karniszy z linkami też nie kupuj.

    Coz, myslalem tylko o zwyklych kolkach z przeznaczeniem do kartongipsu,
    z odpowiednim zlapaniem tego materialu i ewentualna blokada z tylu
    plyty. Tak jak napisalem, obciazenie bedzie niewielkie, motoryzacji nie
    zamierzamy tam lokowac. Mysle ze m4rkiz dal niezlego hinta. Mam nadzieje
    ze znajde cos z tego na tak gruba plyte.

    --

    memento lorem ipsum

  • 5. Data: 2013-05-08 10:19:47
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2013-05-08 09:53, elmer radi radisson pisze:
> [...]
    > zamierzamy tam lokowac. Mysle ze m4rkiz dal niezlego hinta. Mam nadzieje
    > ze znajde cos z tego na tak gruba plyte.

    Hehehe... Kogutek jak coś napisze ;-))
    Oczywiście, że wystarczą molly na taką półkę. Z powodzeniem!

    Teraz mieszkam w domu z ytonga ale przez ostatnie 8 lat mieszkałem na
    poddaszu w którym 80% ścian miałem z g-k.
    Na kołki 2 kołki molly wieszałem np. panel ikea pod plazmę i na panel
    plazmę 42" :-)
    https://picasaweb.google.com/104976193756848602152/2
    0110517_budowa_domu#5771000423523877586

    --
    Pozdrawiam,
    ElipsaDesign: www.elipsa.info

  • 6. Data: 2013-05-08 11:18:20
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu środa, 8 maja 2013 00:43:36 UTC+2 użytkownik k...@g...com napisał:
> [...]

    szersza to mógłbym na niej usiąść. Jak możesz oddać to oddaj. Karniszy z linkami też

    Jak to dobrze że moje półki nie znają się na fizyce bo przy znacznie większym niż
    symoboliczne obciążeniu są na ceglanej ścianie już ze 3 lata (albo dłużej).
    Kołki plastikowe wystarczają. Zapewne coś ta Twoja zaprawa cementowa miała za dużo
    piasku.

    --
    ZZ@private

  • 7. Data: 2013-05-08 12:04:21
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 8 maja 2013 10:19:47 UTC+2 użytkownik quent napisał:

    > Na kołki 2 kołki molly wieszałem np. panel ikea pod plazmę i na panel
    > plazmę 42" :-)

    Bo molly molly nie rowny - sa badziewne plastikowe i porzadne metalowe - z tych
    plastikowych to nawet reka mozna kolek wyrwac (gwint sie w plastiku "zrywa") :)

    PS. widze chyba zboczenie zawodowe? Rack w salonie :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 8. Data: 2013-05-08 12:19:44
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2013-05-08 12:04, Adam pisze:

    > Bo molly molly nie rowny - sa badziewne plastikowe i porzadne metalowe - z tych
    plastikowych to nawet reka mozna kolek wyrwac (gwint sie w plastiku "zrywa") :)

    Nawet nie wiedziałem, że są plastikowe ;-)

    > PS. widze chyba zboczenie zawodowe? Rack w salonie :-)
    > pozdr.

    Noo zajefajna sprawa. Dziś mam więcej półek już. Schodzą się tam
    wszystkie instalacje. Wygodna sprawa do operowania całym tym bajzlem.
    Docelowo od sufitu do półki pod patchpanelem będą pełne drzwiczki, niżej
    drzwiczki z szybą bo sprzęt AV i jeszcze niżej znów pełnie drzwiczki :-)

    Do pełni szczęścia będę musiał jeszcze położyć po 2 pary przewodów
    głośnikowych do sypialni i łazienki bo o nich zapomniałem :-(
    No i w takim układzie nie jest to problem :-)

  • 9. Data: 2013-05-08 13:52:18
    Od: k...@g...com

> [...]
    >
    > poddaszu w którym 80% ścian miałem z g-k.
    >
    > Na kołki 2 kołki molly wieszałem np. panel ikea pod plazmę i na panel

    Kupił półkę to ją przykręci. Czas pokaże kto miał rację.