    From: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: jakie kolki do grubej plyty g-k?
    Date: Wed, 08 May 2013 09:53:46 +0200

    On 2013-05-08 00:43, k...@g...com wrote:

    > Kobieta kupiła a ty masz zamocować? Zgadłem? Moja kiedyś też kupiła taką. Jak
    zobaczyłem to stwierdziłem że się nie da. Ściana z cegły. Uparła się to
    przymocowałem. Jak się z boku przyjrzysz to powinieneś zauważyć że taka półka działa
    jak łom zegarmistrzowski piętnastka. Daje przełożenie 1:15 ( ta moja Twoja nie wiem).
    To się daje przymocować pod warunkiem że ścianę na wylot przewiercisz i skręcisz
    prętem gwintowanym M6 albo grubszym. Zamocowałem półkę trochę lepiej niż w
    instrukcji. Nie było wyjścia. Rozwodu z powodu półki nie chciałem ryzykować bo prać i
    odkurzać nie lubię. 10 centymetrów pręta gwintowanego M6 obsadzonego na zaprawę
    cementową. Samochód na czymś takim można powiesić i będzie wisiał. Pólka też wisiała
    jakiś czas. Potem pręty zaczęły wyłazić ze ściany. A nie mówiłem że się nie da? Bo ty
    tak zawsze jak ci się coś nie podoba to zrobisz że się do niczego nie nadaje.
    Skończyło się na dokupieniu dwóch niedużych trójkątnych podpórek. Teraz gdyby była
    szersza to mógłbym n
    a niej usiąść. Jak możesz oddać to oddaj. Karniszy z linkami też nie kupuj.

    Coz, myslalem tylko o zwyklych kolkach z przeznaczeniem do kartongipsu,
    z odpowiednim zlapaniem tego materialu i ewentualna blokada z tylu
    plyty. Tak jak napisalem, obciazenie bedzie niewielkie, motoryzacji nie
    zamierzamy tam lokowac. Mysle ze m4rkiz dal niezlego hinta. Mam nadzieje
    ze znajde cos z tego na tak gruba plyte.

    --

    memento lorem ipsum