    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Tue, 7 May 2013 15:43:36 -0700 (PDT)
    Subject: Re: jakie kolki do grubej plyty g-k?
    From: k...@g...com

    W dniu wtorek, 7 maja 2013 20:03:50 UTC+2 użytkownik elmer radi radisson napisał:
    > Witam,
    >
    > jest sobie scianka z plyta g-k o grubosci prawdopodobnie 25mm.
    >
    > Prawdopodobnie sklada sie z jednej plyty a nie kanapki z dwoch plyt
    >
    > typu 12,5mm - tyle przynajmniej wynika z testowego nawiertu i ogledziny
    >
    > qnwre otworu. Czym do tego przymocowac zwykla lekka polke z ikei, na
    >
    > ktorej nie bedzie stac zbyt wiele, i pewnie obciazenie nigdy nie
    >
    > przekroczy 10kg? Zwykle kolki, czy jednak lepiej cos do g-k, a jesli
    >
    > tak, to co najmniej klopotliwego mozesz Grupo polecic?
    >

    > Ps. polka bez podporek, na ramie wkrecanej na kolki, tego typu

> [...]
    scienna__21517_PE106468_S4.jpg

    > --
    >

    > memento lorem ipsum

    Kobieta kupiła a ty masz zamocować? Zgadłem? Moja kiedyś też kupiła taką. Jak
    zobaczyłem to stwierdziłem że się nie da. Ściana z cegły. Uparła się to
    przymocowałem. Jak się z boku przyjrzysz to powinieneś zauważyć że taka półka działa
    jak łom zegarmistrzowski piętnastka. Daje przełożenie 1:15 ( ta moja Twoja nie wiem).
    To się daje przymocować pod warunkiem że ścianę na wylot przewiercisz i skręcisz
    prętem gwintowanym M6 albo grubszym. Zamocowałem półkę trochę lepiej niż w
    instrukcji. Nie było wyjścia. Rozwodu z powodu półki nie chciałem ryzykować bo prać i
    odkurzać nie lubię. 10 centymetrów pręta gwintowanego M6 obsadzonego na zaprawę
    cementową. Samochód na czymś takim można powiesić i będzie wisiał. Pólka też wisiała
    jakiś czas. Potem pręty zaczęły wyłazić ze ściany. A nie mówiłem że się nie da? Bo ty
    tak zawsze jak ci się coś nie podoba to zrobisz że się do niczego nie nadaje.
    Skończyło się na dokupieniu dwóch niedużych trójkątnych podpórek. Teraz gdyby była
    szersza to mógłbym na niej usiąść. Jak możesz oddać to oddaj. Karniszy z linkami też
    nie kupuj.