  • Data: 2020-01-03 23:21:08
    Temat: Re: Farba silikatowa - gdzie?
    Od: Czarek <c...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.01.2020 o 22:45, Jarek pisze:

    > Serio?
    > Wydawało mi się, że napisałem jasno i prosto.
    > Dobra, jeszcze raz.
    > Szukam sklepu który ma w ofercie i to najlepiej na stanie, do kupienia
    > od ręki farbę silikatową. Kutno i w promieniu ok. 50 km. Obdzwoniłem już
    > sporo sklepów, ale w żadnym nie ma. Może ktoś z grupy przy okazji
    > zakupów widział gdzieś taką farbę.
    > A gdybym chciał zapytać czy to dobry wybór, to bym po prostu zapytał.

    Koniecznie silikatowa? Biała czy jakiś inny kolor? Silikatowo-silikonowa
    lub silikonowa nie może być? Jak coś, to ile potrzebujesz silikatowej? W
    przyszłym tygodniu mogę dla Ciebie mieć każdą ilość elewacyjnej
    silikatowej z firmy Kreisel, poniżej 50 km od Kutna. Silikonowa od ręki.
    Silikatowo-silikonowa też chyba się znajdzie.
    PS. o Atlasa też mogę popytać.

    --
    Czarek