  • Data: 2010-08-28 08:12:18
    Temat: Re: Fikcyjne dopłaty do kolektorów słonecznych
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 27 Sie, 19:35, "Maniek4" <s...@c...chrl> wrote:

    > No, taki wegiel calkiem fajna sprawa. Wiekszosc zycia targalem go z piwnicy
    > wiadrami na drugie pietro, tylko nie wiem czemu mi go teraz nie brak. :-)) A
    > taki tani atom np. mozna by w kuchni weglowej z wezownica lancuchowo
    > aktywowac. :-DD

    Chyba chodzilo mu o to ze gdyby tak olac te doplaty i cala
    zaoszczedzona kase wpompowac w budowe np. elektrowni atomowych, to
    przecietny kowalski nie musialby szpecic sobie dachu czy ogrodu
    solarkami, bo ciagnalby kilkukrotnie tanszy prad grzejac nim wode i
    cala chate :) No ale to utopia. Ja solarkow miec nie bede majac pompe
    ciepla, czy nawet prad w II taryfie. Moim zdaniem sie nie oplaca :)
    Majac kociol weglowy, czy inny, ktory wydziela cieplo i trzeba sie nim
    zajmowac - wtedy owszem, solarek to takie zapewnienie sobie urlopu na
    lato od etatowego palacza :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.