    From: "Tornad" <t...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Fotki wiezby dachowej
    Date: Wed, 29 Jul 2009 04:55:41 +0200
    Sender: k...@n...test.onet.pl

    > Witam
    >
    > ma ktos fotki polaczen kulawek z kraweznica ?
    >
    > pozdrawiam
    > pluton

    Ja gdzies mam cvala wiezbe, ktora sobie robilem z kulawkami ale zanim znajde
    to przegladnij poradnik ciesielski:

    http://www.dietrichs.com/cms/upload/pdf/pol/workshop
    /poradnik_ciesielski.pdf

    Uczyl mnie nie ladaco jaki, 100 procentowy ciesla, Leon mial na imie, ten sam
    ktory mial listwe dociskowa tak wyprofilowana, ze do klejenia dlugich
    elementow nie trzeba bylo stosowac wiecej niz dwa zaciski. No i jego dowcip
    ciesielski.
    Jak sie robi coreczke?
    Coreczka to jest takla malutka dziewczynka, robi sie ja tak samo jak mala
    desczke, bierze sie duza i sie ja rznie.
    Wez normalna krokiew, dobrze przymierz wyrysuj i jazda, krzywo prosto byle
    ostro; okaze sie, ze kat i tak jest do d.. i to zielonej. Wtedy metoda
    kolejnych przyblizen go poprawisz i uzyskasz kulawke tyle, ze za krotka z
    jednej strony ale bedzie pasowac jako nastepna.
    Pzdr.