  • 1. Data: 2009-07-28 09:03:59
    Temat: Fotki wiezby dachowej
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

    Witam

    ma ktos fotki polaczen kulawek z kraweznica ?

    pozdrawiam
    pluton

  • 2. Data: 2009-07-28 19:56:28
    Temat: Re: Fotki wiezby dachowej
    Od: "na102" <g...@P...FM>

    Użytkownik "pluton" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > ma ktos fotki polaczen kulawek z kraweznica ?
    >
    > pozdrawiam
    > pluton
    Fotek nie mam, ale w czym masz problem??

  • 3. Data: 2009-07-29 02:55:41
    Od: "Tornad" <t...@v...pl>

    > Witam
    >
    > ma ktos fotki polaczen kulawek z kraweznica ?
    >
    > pozdrawiam
    > pluton

    Ja gdzies mam cvala wiezbe, ktora sobie robilem z kulawkami ale zanim znajde
    to przegladnij poradnik ciesielski:

    http://www.dietrichs.com/cms/upload/pdf/pol/workshop
    /poradnik_ciesielski.pdf

    Uczyl mnie nie ladaco jaki, 100 procentowy ciesla, Leon mial na imie, ten sam
    ktory mial listwe dociskowa tak wyprofilowana, ze do klejenia dlugich
    elementow nie trzeba bylo stosowac wiecej niz dwa zaciski. No i jego dowcip
    ciesielski.
    Jak sie robi coreczke?
    Coreczka to jest takla malutka dziewczynka, robi sie ja tak samo jak mala
    desczke, bierze sie duza i sie ja rznie.
    Wez normalna krokiew, dobrze przymierz wyrysuj i jazda, krzywo prosto byle
    ostro; okaze sie, ze kat i tak jest do d.. i to zielonej. Wtedy metoda
    kolejnych przyblizen go poprawisz i uzyskasz kulawke tyle, ze za krotka z
    jednej strony ale bedzie pasowac jako nastepna.
    Pzdr.

  • 4. Data: 2009-07-29 06:30:53
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

    > Fotek nie mam, ale w czym masz problem??

    W tym, ze nie wiem, jak to sie robi :)

    pozdrawiam
    pluton

  • 5. Data: 2009-07-29 06:34:28
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

    > http://www.dietrichs.com/cms/upload/pdf/pol/workshop
    /poradnik_ciesielski.pdf

    Dzieki, fajne. Jest gdzies calosc tego poradnika ?

    > kolejnych przyblizen go poprawisz i uzyskasz kulawke tyle, ze za krotka z
    > jednej strony ale bedzie pasowac jako nastepna.

    Przyjda baby z gliną, nierówności zginą.
    Przyjdą baby z sadzą, nierówności zgładzą.

    pozdrawiam
    pluton

  • 6. Data: 2009-08-01 03:05:26
    Od: "Tornad" <t...@v...pl>

    http://www.dietrichs.com/cms/upload/pdf/pol/workshop
    /poradnik_ciesielski.pdf

    > Dzieki, fajne. Jest gdzies calosc tego poradnika ?

    > pozdrawiam
    > pluton

    Niestety to jest tylko "zajawka", reklama ksiazki, ktora mozna kupic za jedyne
    chyba 5 dych. Tu jest adres ksiegarni, ktora ma jeszcze wiele innych dot.
    tematu. Osobiscie polecam, niezadlugo wybieram sie do Kraju i zapewne sam pare
    kupie bo trzeba jakos nadazac za postepem.
    Pzdr.

  • 7. Data: 2009-08-01 05:12:32
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 1 Sie, 05:05, "Tornad" <t...@v...pl> wrote:
> [...]
    > tematu. Osobiscie polecam, niezadlugo wybieram sie do Kraju i zapewne sam pare
    > kupie bo trzeba jakos nadazac za postepem.

    Ile Ci płacą za reklamę?
    ;-)